۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۹۲۲۳۳
امام جمعه ماهان:

مردم به دنبال اقتصاد سالم در بانک ها هستند

حجت الاسلام محمد زاده با توجه به این که کشور ایران نیازمند اقتصاد سالم در بانک ها است، گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که باید در کشور درست شود و قانون مناسبی را برای آن برنامه ریزی کنند، مساله بانک داری اسلامی است.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بهتر شدن وضع اقتصاد در کشور، گفت: مدیریت نادرست از سوی مسؤولان تنها دلیل نابسامانی وضعیت معیشتی مردم در کشور است.

وی افزود: تغییر مدیریت در کارهای اقتصادی در کشور یکی از موضوع های مهمی بوده که باید در کشور از سوی مسؤولان صورت بگیرد.

حجت الاسلام محمد زاده با بیان این که مدیریت انقلابی تنها راه نجات از رکود در جامعه است، اظهار داشت: عدم مدیریتی درست در بحث ورود کالاهای قاچاق سبب شده که بیشتر تولیدات داخلی تعطیل شوند.

وی ابراز داشت: بیکاری، گرانی و آسیب های اجتماعی در اثر سوء مدیریتی از سوی دولت بوده، دولتی که نتواند به خوبی کار کند، نمی تواند در بحث اقتصادی خوب عمل کند تا کشوری نیرومند از جهت اقتصادی داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه ماهان با بیان این که شبهه ربا در بانک های مسلمان دوچندان شده است، بیان داشت: یکی از مهم ترین مسائلی که باید در کشور درست شود و قانون اساسی مناسبی را برای آن برنامه ریزی کنند، مساله بانک داری اسلامی بوده که امروزه در کشور ایران بانک داری اسلامی دیده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس متأسفانه برنامه ای را برای تغییر دادن وضعیت بانک ها انجام نمی دهند که در این میان مردم ضرر کرده و بانک ها پول های زیادی را از مردم می گیرند.

حجت الاسلام محمد زاده با توجه به این که کشور ایران نیازمند اقتصاد سالم در بانک ها است، گفت: آن چه که در سطح جامعه در زندگی مردم دیده می شود این است که از جهت اقتصادی وضعیت مناسبی را ندارند و کسانی که در صحبت های خود حرف از کاهش تورم می زنند، به میان مردم بیایند و ببینند که تورم زیادتر شده است.

وی اظهار داشت: مردم برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نقش مهمی دارند و زمانی که مردم از کالاهای داخلی حمایت کرده، دیگر مسؤولان به دنبال کالای خارجی نمی روند.

وی در پایان با اشاره به این که مردم سعی کنند که در خرید زندگی خود از کالاهای ایرانی حمایت کنند، گفت: مردم بدانند که با حمایت از کالاهای خارجی به کارگران ایرانی خیانت کرده اند./9707/۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات