۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۴۹۱۰۶۰
حجت الاسلام طائب:

بزرگداشت مدافعان حرم مانند پاسداشت عاشورا است

مسؤول قرارگاه عمار برگزاري آيين هاي بزرگداشت مدافعان حرم را مانند برپايي برنامه هاي تعظيم و پاسداشت عاشورا دانست.
حجت الاسلام مهدي طائب حجت الاسلام مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدي طائب چهارشنبه شب در  آيين جبهه جهاني مقاومت در مصلاي بقيه الله الاعظم(عج) كاشان گفت: همانطور که حضرت اباعبدالله(ع) پس از حرکت خود براي شکستن جبهه باطل و ظهور جبهه حق به شهادت رسيد و خون مطهر ايشان سبب روشن شدن حقيقت و منتشر شدن آن پيام در آن در جامعه اسلامي شد، حرکت مدافعان حرم نيز سبب حاصل شدن بسياري از توفيقات براي امت اسلامي شد.

وي با تأکيد بر اينکه حرکت مدافعان حرم همانند قيام عاشورا است، خاطرنشان کرد: حرکت مدافعان حرم چون لبه تيز تيغ  گردن و گلوي عامل اصلي همه اين انحرافات يعني صهيونيسم جهاني را نشانه رفته است.

مسؤول قرارگاه عمار با بيان اينکه گرچه امروز اين قيام در سوريه است اما بايد پيام آن به نقاط ديگر صادر شود، گفت: اگر درباره اين حرکت صحبت نشود اين قيام در سوريه مي ماند که نتيجه اي نمي دهد اما بايد اصل و هدف اين حرکت بيان شود تا در اثر جاري شدن نهرهاي حرکت عاشورايي و پيوستن به سيل در شام، بتواند نجاست صهيونيسم را براي هميشه از تاريخ پاک کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصريح کرد: همانطور که برپايي محافل و جلسات عاشورايي توانست پيام قيام آن حضرت را به همه جا صادر کند، برگزاري مجالس بزرگداشت مدافعان حرم نيز مي تواند به پويايي اين حرکت ياري رساند.

وي درباره برخي شبهات نسبت به مدافعان حرم، بيان کرد:‌ همانگونه که نسبت به حرکت امام حسين(ع) اتهامات پوچي در آن زمان مانند تمايل امام به حکومت وارد مي کردند اما سپس حقانيت حرکت حضرت به واسطه حضور راويان امين و رهبران راستيني چون امام سجاد(ع) و حضرت زينب(س) اثبات شد، امروز نيز واهي بودن شبهات پيرامون حرکت مدافعان حرم به علت حضور رهبر معظم انقلاب بر همگان روشن شده است.

لازم به ذكر است، آيين جبهه جهاني مقاومت به عنوان يکي از برنامه هاي نخستين جشنواره فرهنگي هنري مدافعان حرم که به همت فرهنگسراي معراج سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري کاشان در حال اجرا است با سخنراني حجت الاسلام والمسلمین طائب در مصلاي بقيه الله الاعظم(عج)  اين شهرستان آغاز شد و تا چهارشنبه 30 فروردين ماه ادامه خواهد داشت./۱۳۰۷/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات