۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۹۱۰۴۸
امام جمعه تبریز:

تنها راه‌ خروج از رکود توجه به تولید ملی است

آیت الله مجتهد شبستری با بیان این‌که متأسفانه رکود اقتصادی و معضل بیکاری در کشور غوغا می‌کند، گفت: تنها راه‌ خروج از این وضعیت توجه به تولید ملی است.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار جمعی از مردم و مسؤولان استانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، اظهار داشت: امیدواریم مسؤولان نامگذاری‌ سال از سوی مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و به شعار اکتفا نکنند.

وی با تأکید بر این‌که مردم از بیکاری، رکود بی‌سابقه و تورم و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، افزود: توجه و تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر رونق تولید داخلی نشان از آینده نگری، دور اندیشی معظم‌له دارد، به عبارت دیگر کلیدی‌ترین مسأله در مبانی مربوط به اقتصاد مقاومتی در رونق تولید داخلی و افزایش اشتغال خلاصه می شود.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که متأسفانه رکود اقتصادی و معضل بیکاری در کشور غوغا می‌کند، افزود: تنها راه‌ خروج از این وضعیت توجه به تولید ملی است؛ اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب بارها به آن تأکید می‌کنند، بایستی مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد و با صرف حرف زدن این مهم عملی نمی‌شود.

وی با اشاره به این‌که نگرش تبلیغاتی، تشریفاتی و شعاری نسبت به اقتصاد مقاومتی مذموم است، خاطرنشان کرد: اگر مدیریت انقلابی، جهادی و کارآمد در رأس امور حاکم شود، بن بست اقتصادی هرگز نخواهیم داشت؛ ملت ایران نیز بایستی با احساس مسؤولیت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا و تدابیر ولی فقیه هستیم، ابراز داشت: شهدای مدافع حرم با گذشتن از زندگی و آرامش خود در برابر تروریسم ایستادند و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و اجازه ندادند که کشور اسلامی ایران دچار ناامنی شود.

وی حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات آینده را نمایش قدرت ملت ایران در برابر دشمنان دانست و ادامه داد: کاندیداها و هوادارانشان باید در دوران تبلیغات انتخاباتی شأن و موقعیت جمهوری اسلامی را حفظ کنند و صداقت، اخلاق مداری و قانون‌مداری حرف اول را در جامعه اسلامی بزند.

وی با بیان این‌که انتخابات صحنه اراده ملت در سرنوشت خود است، تصریح کرد: مردم ایران در 29 اردیبهشت یکی از آزمون‌های سیاسی مهم را پیش‌رو دارند، از این رو حضور گسترده توأم با آگاهی و شناخت دقیق می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند./854/202/ب2

ارسال نظرات