۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۹۰۸۹۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کسانی را انتخاب کنیم که حقوق مردم برایشان اهمیت داشته باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید افرادی انتخاب شوند که حقوق مردم برای آن ها مهم باشد، گفت: وقتی قرار است مردم سرنوشت خود را تعیین کنند باید به بهترین ها رأی بدهند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: قانون، رمز پیروزی و موفقیت در هر کاری است و برای رسیدن به موفقیت باید تابع قانون باشیم.

وی با بیان اینکه همواره وحدت و انسجام در جامعه باید حفظ شود، گفت: با شعار نمی توان به وحدت رسید و برای اینکه به وحدت و انسجام برسیم باید به قانون عمل کنیم و اگر همه به قانون عمل کنند دیگر اختلاف هیچگونه معنی نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هیأت های نظارت بر انتخابات کار سختی را دارند چرا که تنها انداختن چهار رأی به صندوق نیست بلکه سرنوشت مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: سرنوشت مردم در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دست بیگانگان بود و آن ها برای جامعه تصمیم گیری می کردند و حتی تعیین کننده دولت و مجلس انگلیسی ها و آمریکایی ها بودند.

وی با بیان اینکه وای به حال ملت و جامعه ای که سرنوشتش به دست دیگران باشد، ادامه داد: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که سرنوشت جامعه به دست خود مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم همواره در تمام صحنه ها حضور با شکوهی دارند و به طور قطع اگر عناصر قابل اعتماد متصدی امور باشند سبب افزایش اعتماد مردم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید افرادی انتخاب شوند که حقوق مردم برای آن ها مهم باشد، اظهار کرد: باید مردم این فرصت را داشته باشند که وقتی قرار است سرنوشت خود را تعیین کنند به بهترین ها رأی بدهند./202/880/ب1

ارسال نظرات