۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۴۹۰۴۸۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

وقوع جنگ در صورت رأی نیاوردن جریانی خاص در انتخابات دروغ است

صفار هرندی با اشاره به تحلیلی دروغین مبنی بر اینکه برای جلوگیری از وقوع جنگ باید به جریان خاصی رأی داد، گفت: جنگ زمانی اتفاق می افتد که ضعیف باشیم نه زمانی که در اوج اقتدار هستیم.
محمدحسین صفار هرندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمد حسین صفارهرندی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای که در مسجد قبا برگزار شد، گفت: ایجاد تغییر در هر دو مسیر حق و باطل با اهداف خروج از ظلمات به سوی نور و از نور به ظلمات همواره در طول تاریخ پی گیری شده است و رسالت انبیا در گذشته و حرکت حضرت ولی عصر(عج) در آینده نیز در اصلاح همین روند است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات در عرصه های فردی و اجتماعی با هدف آماده شدن برای ظهور، افزود: پرستش خدا و دوری از طاغوت هدف اصلی انقلاب ما بود و اگر روزی تأثیر قدرتمندان و زورگویان را در زندگی و محاسبات خود از خدا بیشتر دیدیم نیاز به تغییر داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دریافت حقوق های نجومی در حالی که عده زیادی از مردم در محرومیت به سر می برند خلاف آرمان های انقلاب است و نیاز به تغییر را به ما گوشزد می کند، قرآن کریم برای تنظیم روابط اجتماعی و از بین بردن نگاه های کینه توزانه بین مردم دستور به اقامه عدل داده است و اگر مسأله فاصله های طبقاتی اصلاح نشود جرقه کوچکی لازم است تا کینه انباشته شده در دل مردم همه چیز را بر هم بزند.

صفار هرندی با بر شمردن مانع تراشی های آمریکا در برابر رشد علمی ایران، گفت: آمریکا تنها در مسأله هسته ای در برابر کشور ما مانع تراشی نمی کند بلکه در علوم دیگری همچون نانوتکنولوژی و بیولوژی نیز دست به این کار می زند، باید در برابر این گردن کلفتی ایستاد و معنای جهاد کبیر همین است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بهانه بودن مسأله هسته ای ایران برای آمریکا و غرب، افزود: تحریم ها قرار بود برداشته شوند اما برداشته نشدند و باقی خواهند ماند زیرا ترس آنها از ایران هسته ای نیست. ترس آنها از نفوذ و پیشرفت ایران و تکثیر فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در کشورهایی همچون عراق، لبنان، یمن و بحرین است، سردار قاسم سلیمانی امروز در کشوری که آمریکا در آن پول های فراوانی خرج شده بود قهرمان شناخته می شود و این نشانه شکست آمریکا در عراق است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: آمریکا امروز می گوید باید اعمال برخی تحریم ها را برای کمک کردن به جریان سازش گر به بعد از انتخابات موکول کنیم و از مطرح شدن چنین سخنی باید ما به خود بیاییم.

صفار هرندی با اشاره به تحلیلی دروغین مبنی بر اینکه برای جلوگیری از وقوع جنگ باید به فلان جریان رأی داد، افزود: جنگ زمانی اتفاق خواهد افتاد که از نظر نظامی ضعیف باشیم نه زمانی همچون حال که در اوج اقتدار نظامی هستیم، آمریکا و غرب به این مسأله معترف هستند و گزینه نظامی را منتفی می دانند، البته طرح شدن چنین دروغی باید مایه خجالت گروهی در کشور باشد که ماندن آنان در قدرت مطلوب برای دشمنان خدا و نظام است./933/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات