۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۸۹۷۵۱

رییس جمهور به سمنان سفر کرد

رییس جمهور اسلامی ایران در رأس هیأتی متشکل از برخی معاونان، وزرا و معاونان وزرا جهت سفری یک روزه به استان سمنان زادگاه خود سفر کرد.
رییس جمهور در سمنان رییس جمهور در سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی ساعتی پیش در صدر هیأتی وارد استان سمنان شد؛ روحانی و همراهان وی بعد از چند سال از طریق فرودگاه سمنان وارد این شهر شدند؛ چراکه پیش‌ از این به سبب آماده نبودن فرودگاه سمنان، سفر رییس‌جمهور به این شهر از طریق ریلی انجام می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی را در این سفر یک روزه محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسینعلی امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری، سید امیرمحسن ضیایی رییس جمعیت هلال احمر کشور و چندین معاون وزیر در این سفر رییس جمهوری را همراهی می کنند.

رییس‌جمهور قرار است تا 17 پروژه عمرانی را در استان سمنان به بهره‌برداری برساند، این پروژه‌ها به‌صورت هم‌زمان و از طریق ویدئو کنفرانس در سالن یادگار امام خمینی استانداری سمنان افتتاح می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بخشی دیگری از سفر خود به‌ صورت حضوری کارخانه خودروسازی فردا در استان سمنان را افتتاح می‌کند و قرار است کلنگ احداث فاز دوم این کارخانه خودروسازی را با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار دستگاه خودروی سواری کلاس B بر زمین بزند.

گفتنی است، رییس‌جمهور 2 دیدار غیر رسمی نیز با احزاب و فعالان سیاسی استان سمنان در سالن جمعیت هلال‌ احمر برگزار می‌کند که خبرنگاران اجازه حضور در آن را ندارند./202/977/ب1

ارسال نظرات