۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۸۹۳۵۸
نماینده ولی فقیه در قزوین:

هدف از انتخابات باید رضایت خدا و انتخاب افراد شایسته باشد

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت آن در سرنوشت کشور، گفت: هدف از انتخابات باید به دست آوردن رضایت خداوند متعال و روی کارآمدن انسان های اصلح و شایسته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 1396 که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با اشاره به تحول طبیعت، گفت: تحول طبیعت به گونه‌ای هماهنگ با فطرت انسان در حقیقت زمینه‌ای برای تغییر و رشد وجودی آدمی است که انسان باید آن را یک فرصتی در جهت تکامل معنوی و روحی خود بداند و از این تحول بهره ببرد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه رجب ماه برکت و فضیلت افزود: مقارن شدن ماه‌های پربرکتی چون رجب، شعبان و رمضان با بهار قرآن و طبیعت ارمغان بزرگی برای تحول و رشد معنوی در انسان است که می‌تواند در هر زمانی از این توشه خدادادی در رسیدن به سعادت استفاده کرده و دیگران را هم در فضیلت آن با خود سهیم کند از این جهت این ماه‌های پربرکت و عظیم برای انسان بزرگ‌ترین فرصت و موقعیت تکامل روحی است.

اقتصاد مقاومتی ابزار تحقق آرمانهای اقتصادی در جامعه است

خطیب جمعه قزوین در ادامه با بیان اینکه نامگذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی نشانگر محقق نشدن آرمان‌های اقتصادی جامعه اسلامی است اظهار کرد: اجرای آرمان‌های اقتصاد مقاومتی در چارچوب همت و تلاش مدیران و مسؤولان و استفاده از نیروهای انسانی کارآمد و توانمند میسر و مقدور خواهد بود از این رو شایسته است که برای برطرف شدن معضلات و مشکلات اقتصادی برنامه‎های گسترده‌ای در عمل و اجرا انجام بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه داشتن بینش و درک درست را در تحقق اهداف اقتصادی ضروری و لازم دانست و ابراز کرد: مسؤولان باید در حوزه کار اقتصادی به ویژه بحث تولید و اشتغال به ابزار علم و دانش مجهز بوده و تنها به شعار و ارائه آمارهای بدون پشتوانه و برنامه ریزی اکتفا نکنند، از این رو شایسته است با عزم و اراده جدی و استفاده از نیروهای کارآمد و بهره‌گیری از منابع طبیعی به آرمان‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت آن در سرنوشت کشور، تصریح کرد: انتخابات در هر کشوری سرنوشت آن کشور را تعیین می‌کند، از این رو مردم باید همواره تلاش کنند که اشخاصی را انتخاب کنند که بتوانند دردهای جامعه را درمان کنند و دلسوز مردم باشند از این رو هدف از انتخابات باید بدست آوردن رضایت خداوند متعال و روی کارآمدن انسان های اصلح و شایسته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه تکیه بر قدرت‌های خارجی و استفاده از نظرات آنها به هیچ عنوان معضلات معیشتی و اقتصادی جامعه را حل نخواهد کرد ابراز کرد: تکیه بر قدرت‌های خارجی به مراتب معضلات معیشتی را بیشتر خواهد کرد، از این رو تمام تکیه مدیران و مسؤولان باید بر سرمایه‌های داخلی و نیروی انسانی خود کشور متکی باشد.

وی در پایان گفت: کشور ما نیازمند وجود مدیران و مسؤولانی است که دارای روحیه جهادی و مدیریتی باشند و به نیروهای مردمی و تلاش های آنها اعتماد داشته باشند./873/202/ب2

ارسال نظرات