۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۸۸۶۶۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

حضور 88 طلبه راوی خواهر در اردوی راهیان نور

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از حضور 88 طلبه خواهر در اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: این طلاب به عنوان راویان دفاع مقدس مشغول فعالیت هستند.
زائران و خادمان راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  سمیه عزیزی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در تربیت نسل جوان و انقلابی بسیار اثر گذار است، گفت: شرکت جوانان در اردوهای راهیان نور فرصتی برای تبیین این ارزش بین نسل جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اعزام کاروانهای نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این کاروانها فرصتی مناسب در جهت بهره گیری سیره شهدا در جامعه است.

عزیزی با اشاره به اعزام 88 طلبه خواهر از استان لرستان به اردوی راهیان نور بیان داشت: طلاب اعزامی در مرزهای عملیاتی جنوب به عنوان راویان دوران دفاع مقدس مشغول فعالیت هستند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: در راستای فعالیت اثرگذار طلاب در این زمینه دوران آموزشی روایتگری برای آنان برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی روایتگری را نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: در قالب برگزاری این دوره ها طلاب با شیوه های اثرگذار روایتگری آشنا شده اند.

فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را بیمه می کند

عزیزی با اشاره به هجمه های فرهنگی و تلاش دشمنان در جهت کمرنگ کردن ارزشها در جامعه به ویژه بین نسل جوان اظهار داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان بیمه می کند.

وی بیان کرد: حضور راویان دوران دفاع مقدس و مبلغان در کاروانهای راهیان نور فرصتی ارزشمند در جهت تبیین آثار و برکات دوران هشت سال دفاع مقدس است و با استفاده از این فرصتها نسل جوان را می توان از واقعیتها آگاه ساخت./202/9459/ب1

ارسال نظرات