۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۴۸۸۴۲۹
21 تا 24 فروردین؛

مراسم اعتکاف در حرم رضوی برگزار می شود

آیین اعتکاف ماه رجب حرم مطهر رضوی روزهای 21 تا 24 فروردین 96 در مسجد جامع گوهرشاد و مساجد تحت پوشش حرم رضوی برگزار می شود.
مراسم اعتکاف در حرم رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آئین اعتکاف ماه رجب حرم مطهر رضوی در سال جاری روزهای 21 تا 24 فروردین 96 در مسجد جامع گوهرشاد و مساجد تحت پوشش حرم رضوی برگزار می شود.

ثبت نام در این آیین معنوی در روزهای چهاردهم تا بییستم اسفندماه سال 1395 انجام و اسامی پذیرفته شدگان در آیین اعتکاف نیز 24 اسفندماه سال گذشته اعلام شد.

همه ساله متقاضیان بسیاری برای شرکت در این مراسم پرفیض ثبت نام ‌می‌کنند که امسال با توجه به رفع محدودیت‌ها در مسجد گوهرشاد، حدود 2 هزار نفر در این مراسم شرکت می کنند.

پذیرفته شدگان پس از شرکت در جلسه توجیهی، در روز میلاد پربرکت حضرت علی(ع) برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف وارد مسجد گوهرشاد می شوند و خادمان حضرت ثامن الحجج(ع) تلاش خود را در راستای بهره وری هر چه بیشتر معتکفان از ظرفیت های این مراسم پرفیض معنوی و نورانی به کار می گیرند.

شایان ذکر است؛ جلسه توجیهی ویژه خواهران پذیرفته شده مسجد جامع گوهرشاد روز سه شنبه 15 فروردین، ویژه برادران پذیرفته شده مسجد جامع گوهرشاد روز چهارشنبه 16 فروردین ماه و ویژه کلیه پذیرفته شدگان مساجد تحت پوشش حرم مطهر رضوی (خواهران و برادران) روز 5 شنبه 17 فروردین ماه در رواق کوثر حرم رضوی برگزار می شود./202/864/ب1

ارسال نظرات