۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۴۸۸۱۷۴
مسؤول فرهنگی جنبش امل:

تروریسم از مبارزه بین المللی در امان است

مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان از حمایت برخی کشورهای جهان از تروریسم به شدت انتقاد کرد.
شيخ حسن عبدالله مسوول فرهنگي جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در دیدار مسؤول رسانه ای نیروهای یونیفل مستقر در جنوب این کشور گفت: هر که به حمایت از تروریسم پرداخته و به تروریست ها پناه دهد، در آشوب و ناامنی بین المللی شریک است.

وی افزود: خطر تروریسم امروزه بیش از هر زمان دیگری است اما با وجود این هیچگاه شاهد جدیت جامعه جهانی برای مبارزه با این پدیده نیستیم. 

این روحانی لبنانی تصریح کرد: به نظر می رسد موضوع مبارزه با تروریسم به مساله ای برای تصفیه حساب میان دولت ها مبدل شده است و از واژه تروریست علیه مخالفان استفاده می کنند. این در حالی است که تروریسم واقعی از دایره نزاع بین المللی خارج بوده و در امنیت قرار دارد.

حجت الاسلام حسن عبدالله درباره دلایل حمایت های صورت گرفته از تروریسم اظهار داشت: برخی از کشورها بر اساس قناعتی که دارند به حمایت از تروریسم می پردازند، برخی دیگر اعتقاد دارند با حمایت از تروریسم می توان از شر آن در امان بود و برخی دیگر نیز با  استفاده از تروریسم به مبارزه با مخالفان خود مشغول هستند.

وی تأکید کرد که این سه مجموعه در حال ضربه زدن به بشریت و جامعه جهانی است در حالی که تروریسم یک غده سرطانی است و باید ریشه کن شود.

عضو ارشد جنبش امل یکپارچگی محلی، بین المللی، سیاسی و دینی را جهت مقابله با تروریسم و ریشه کن شدن آن خواستار شد./980/ب902/د

 

ارسال نظرات