۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۸۷۶۴۲
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

تبعیت از ولایت مهم ترین ویژگی طلبه انقلابی است

حجت الاسلام میناپور تبعیت از ولایت را ویژگی طلبه انقلابی دانست و گفت: برای حفظوتحقق آرمانها واهداف انقلاب، طلاب باید انقلابی بمانند وانقلابی عمل کنند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با عملکرد انقلابی حوزه، گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه عملکرد انقلابی حوزه، این نهاد انقلابی برای ایفای نقش خود طلابی انقلابی تربیت می کند.

وی به تعریف خویش در زمینه عملکرد انقلابی حوزه پرداخت و افزود: انقلابی بودن به معنای باسواد بودن، دارای نظم و انضباط، متدین بودن و تبعیت پذیری از ولایت است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بصیرت بودن، دارای روحیه جهادی و خدمتگزار مردم بودن را از دیگر ویژگی های حوزه انقلابی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فرد انقلابی کسی است که خود را می سوزاند تا به دیگران روشنایی بخشد و آسایش خویش را فدای آسایش دیگران می کند.

حجت الاسلام میناپور با یادآوری اینکه جوانان در دوران انقلاب جان خود را فدای دین، اسلام و انقلاب کردند، اظهار داشت: کسی می تواند انقلابی باشد و انقلابی عمل کند که وقتی پای انقلاب و ارزشهای الهی به میان می آید در دفاع از ارزشهای الهی و مکتب اهل بیت(ع) آماده باشد.

وی رسالت حوزه انقلابی را ترویج و تبیین آرمانهای انقلاب عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی باید آرمانهای انقلاب را ترویج کند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اینکه تربیت طلاب انقلابی از رسالت های خطیر حوزه انقلابی است، بیان داشت: طلبه انقلابی باید تعهد، تخصص، تواضع و عزت نفس داشته باشد و در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب گام بردارد./9459/302/ب2

ارسال نظرات