۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۴۹۴
نماینده مجلس:

دولت دغدغه رهبر انقلاب برای حل مشکلات مردم را جدی بگیرد

امینی‌فرد با تأکید بر دغدغه‌مندی رهبر انقلاب برای حل مشکلات مردم، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره حل مشکلات مردم به ویژه بحران شدید ریزگردها دغدغه دارند.
محمدنعیم امینی‌فرد، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان

محمدنعیم امینی‌فرد، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: سیاست های کلی نظام براساس ماده 110 قانون اساسی بنا شده است که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند.

وی با تأکید بر دغدغه‌مندی رهبر انقلاب برای حل مشکلات مردم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درباره حل مشکلات مردم به ویژه بحران شدید ریزگردها در خوزستان و منطقه سیستان و بلوچستان که تاکنون حل نشده و مشکلات فراوانی را برای مردم به همراه داشته است دغدغه دارند؛ مشکلات سیستان و بلوچستان مسؤولیت مسؤولان را سنگین‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه وظایف مسؤولان با اقدامات مقطعی قابل انجام نیست، بیان کرد: باید روند گام به گامی برای حل مشکلات مردم اجرا شود که در این جهت دولت قدم‌هایی برداشته است.

امینی‌فرد افزود: دولت باید در جهت حل مشکلات مردم سیستان و بلوچستان برنامه های مدون خود را در راستای کاهش محرومیت و مقابله با بیکاری اجرا کند.

وی اشتباه دولت یازدهم را در تعیین اولویت‌ها دانست و اظهار داشت: دولت به طور کلی در مسیر درستی حرکت کرده اما در تعیین اولویت‌ها باید دقت بیشتری داشته باشد؛ ما متأسفانه با رکود اقتصادی و وضعیت بد اشتغال مواجه هستیم؛ از این رو دولت در تکیه بر اقتصاد مقاومتی باید بیشتر تلاش می‌کرد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس با بیان اینکه نظام ما نظام مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: ما در دولت‌های گذشته نیز ناکارآمدی‌ها را مشاهده کرده‌ایم؛ زیرا هر دولتی روی کار می‌آید به قانون برنامه توسعه توجه نمی‌کند و این امر سبب می‌شود از چشم اندازها دور بمانیم و برنامه‌های توسعه‌ای عملی نشود./302/831/ب1

ارسال نظرات