۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۸۷۴۴۸
نویسنده کتاب سفرنامه نخل و آفتاب:

نقشه راه توسعه و پیشرفت خوزستان در پیگیری سخنان رهبری است

نویسنده کتاب سفرنامه نخل و آفتاب با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان ابراز داشت: رسیدن خوزستان به نقطه مطلوب و پیشرفت و توسعه آن در گرو توجه و پیگیری سخنان رهبری در سفر به این استان است.
سفر

اکبر بهاری، نویسنده کتاب «سفرنامه نخل و آفتاب»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز گفت: کتاب «سفرنامه نخل و آفتاب» نخستین اثر درباره سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان است که به مناسبت گذر بیست سال از آن سفر پرخیر و برکت تألیف گردید.

نویسنده کتاب «سفرنامه نخل و آفتاب» با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال 75 به خوزستان سفر کردند، ابراز داشت: در این کتاب به انتخاب، تبیین و تحلیل گزیدهای از بیانات و سخنان و همچنین درج تصاویر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم و یادآوری و مطالبه آن سخنان از مسؤولان پرداختیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه در سفر سال 75 رهبر معظم انقلاب به ظرفیتهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خوزستان  توجه شده بود، اظهار داشت: طرح 550 هزار هکتاری، توجه به حوزه فرهنگ و شعر عربی و دیدار با خانواده های شهدا از جمله رویدادهای سفر بود و با تألیف کتاب بر آن شدیم تا به خود و مسؤولان استانی یادآور شویم که نقشه راه توسعه و پیشرفت خوزستان منوط به پیگیری سخنان رهبری است.

بهاری با بیان اینکه طرح هر نقشه راه برای توسعه خوزستان بدون توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب حرکت در مسیر بیراهه است، افزود: رسیدن خوزستان به نقطه مطلوب در گرو بازگشت به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون استان است که قطعا نجاتدهنده خواهد بود.

وی به گرد آوری همه بیانات سفر هشتروزه رهبر معظم انقلاب به خوزستان در یک کتاب 180 صفحهای در آینده نزدیک اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت اخذ مجوزهای لازم ان شاالله کتاب مذکور در بیست و یکمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان منتشر خواهد شد.

گفتنی است، در کتاب 24 صفحهای «سفرنامه نخل و آفتاب» که به روح ملکوتی 23 هزار شهید استان خوزستان تقدیم شده است، مروری اجمالی بر سفر هشتروزه «18 تا 25 اسفندماه» رهبر معظم انقلاب به خوزستان در سال 75 صورت گرفت و دو روز پیش در 23 اسفندماه با حضور آیت الله حیدری و مسؤولان بسیج دانشجویی خوزستان از آن  رونمایی شد./9456/ ت 302/ش

ارسال نظرات