۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۸۷۲۴۹
با حضور جمعی از مدیران جامعه المصطفی العالمیه؛

جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان المصطفی برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی 200 دانش آموخته المصطفی سال 95 با حضور جمعی از مدیران و اعضای هیأت علمی و اساتید این مرکز علمی برگزار شد.
آئین دانش آموختگی 200 نفر از دانش آموختگان المصطفی آئین دانش آموختگی 200 نفر از دانش آموختگان المصطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام حکیم الهی ظهر امروز در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جامعه المصطفی العالمیه که با حضور جمعی از معاونان، اساتید و دانشجویان این مرکز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه امروز حاصل سال ها تلاش خود را خواهیم دید، اظهار کرد: برای اینکه انسان بتواند به دین و بشریت خدمت کند الزاماتی را بایستی رعایت کند که مهمترین آن  داشتن یک برنامه منظم  کوتاه مدت و بلند مدت است.

وی ادامه داد: جشن فارغ التحصیلی گواه سالها تلاش شما برای رسیدن به هدف والای تعلیم، تربیت و تزکیه نفس است که برای رسیدن به آن وارد جامعه المصطفی العالمیه شده اید.

حجت الاسلام حکیم الهی با اشاره به ضرورت توجه به آینده پژوهی در بین طلاب، بیان کرد: امروز یکی از رشته هایی که با استقبال دانشجویان  در دانشگاه ها و مراکز علمی مواجه شده رشته آینده پژوهی است و طلاب نیز بایستی به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: طلاب بایستی برای رسیدن به قله های رفیع علمی اهداف بلندی برای خود ترسیم کنند و یقین داشته باشند که هرچه این اهداف عالی باشد تلاش برای رسیدن به این هدف نیز بیشتر خواهد بود.

معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی العالمیه شجاعت را  رمز تاثیرگذاری در جامعه عنوان کرد و افزود:  طلاب بایستی با توکل به خدا برنامه های خود را در جامعه انجام دهند و نقش هدایتگری خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به ضرورت استمرار حیات علمی طلاب المصطفی، تصریح کرد: طلاب همواره بایستی در تلاش برای کسب علم باشند و حیات علمی خود را همیشه شاداب نگهدارند.

لازم به ذکر است در این مراسم 200 دانش آموخته سال 95 جامعه المصطفی العالمیه با قرائت سوگندنامه فارغ التحصیلی خود را از این مجتمع اعلام کردند./858/پ202/ی

 

ارسال نظرات