۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۵۵۴
مدیر حوزه علمیه سنقر:

راهیان نور نوعی غفلت زدایی و از خواب بیدار شدن است

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به اینکه امروز جنگ فرهنگی علیه ارزشها شروع شده است گفت: حضور دانشجویان و جوانان در اردوی راهیان نور سطح فرهنگی جامعه را ارتقا بخشیده و نظام را از هجمه های فرهنگی دشمنان مصون می دارد.
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور در سراسر کشور ابراز داشت: راهیان نور می تواند جوانان و نوجوانان را از حیث اخلاقی و معنوی ارتقا بخشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به اثر گذاری اردوی راهیان نور تصریح کرد: با توجه به هجمه و جنگ فرهنگی دشمن برپایی اردوی راهیان نور می تواند راهکارهای دشمن برای تضعیف ایمان نیروی جوان را خنثی کند.

وی در ادامه افزود: امروز جنگ فرهنگی علیه ارزشها شروع شده است، مسؤولان باید تمهیدات لازم را برای برپایی راهیان نور بیندیشند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی درست در برپایی اردوی راهیان نور سبب خواهد شد که جوانان و نوجوانان بهره های معنوی و بصیری خوبی از این مهم داشته باشند.

حجت الاسلام بنی عامریان یادآور شد: راهیان نور نوعی غفلت زدایی و از خواب بیدار شدن است، حضور دانشجویان و جوانان در اردوی راهیان نور سطح فرهنگی جامعه را ارتقا بخشیده و نظام را از هجمه های فرهنگی دشمنان مصون می دارد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر ادامه داد: متولیان امر باید به گونه ای اعزام جوانان و نوجوانان را به سرزمین نور و شهدا را برنامه ریزی و اجرایی کنند که خاطرات خوبی برای جوانان رقم خورده و ارتباط با شهدا را قطع نکنند.

این مسؤول تاکید کرد: حضور طلاب و روحانیان نیز یکی از ضروریاتی است که باید در برنامه های راهیان نور گنجانده شود تا در این مسیر شبهه های جوانان و نوجوانان به واسطه پاسخگویی رهبران دینی در جامعه برطرف شود.

حجت الاسلام بنی عامریان عنوان داشت: طلاب و روحانیانی که به همراه کاروان راهیان به مناطق عملیاتی اعزام می شوند باید افرادی خوش ذوق و خوش برخورد بوده و از راویان سخنگو که بیان جذاب و شیوا دارند باید استفاده شود.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: خوشبختانه حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان سنقر همواره همکاری مناسبی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته و در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی نقش بسزایی را برعهده داشته اند.

 وی در پایان گفت: حوزه های علمیه همچون سنوات گذشته آمادگی اعزام طلاب و روحانیان به مناطق عملیاتی بوده تا با حضور هر طلبه در بین جوانان و نوجوانان افزون بر ارتقای دینی و فرهنگی جوانان، آنها را با مکتب و سیره شهدای دفاع مقدس آشنا سازند./303/857/ب1

ارسال نظرات