۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۸۴۴۷۷

برگزاری دوره های بصیرتی در مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با اشاره به برگزاری 30 برنامه از سوی این معاونت در بهمن ماه، گفت: دوره های سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری، تلبس و بصیرتی از جمله برنامه های شاخص بهمن ماه هستند.
بصیرت

حجت الاسلام خادمی، معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری سلسله سخنرانی های مذهبی، اخلاقی، تربیتی و مشاوره در ایام فاطمیه ابراز داشت: دسته جات عزاداری مدرسه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از درب حوزه تا گلزار شهدا حرکت و برنامه هایی همچون روضه خوانی، عزاداری و سینه زنی را برگزار کردند.

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه طلاب و اساتید در بین الصلاتین مطالبی را درباره شأن و منزلت حضرت زهرا(س) اعلام می کنند، اظهار داشت: مبلغان مدرسه در مساجد و مدارس شهرستان به تبیین فضایل و مناقب حضرت زهرا(س) پرداختند و همچنین بروشورهای اخلاقی دربرگیرنده احادیث اخلاقی امام صادق(ع) میان طلبه ها توزیع شد.

این مقام مسؤول با اشاره به توزیع کتاب های در برگیرنده پندهای اخلاقی حضرت سیدالشهدا(ع) در میان طلبه ها در فاطمیه اول عنوان کرد: نشست هایی با حضور ائمه جمعه شهرستان درباره شیوه ها و محورهای اساسی تبلیغ در ایام فاطمیه برگزار و در نشست های مذکور تأکید زیادی بر شرح و تبیین خطبه فدکیه صورت گرفت.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه در دیدار با ائمه جمعه شهرستان درباره مهدویت و ایام فاطمیه بحث هایی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در بهمن ماه 30 برنامه از سوی معاونت تهذیب برای طلبه ها در زمینه های گوناگون و براساس پایه های تحصیلی برگزار شد.

وی دوره های سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری، محافل انس با قرآن، معرفی کتب اخلاق، برپایی نمایشگاه کتاب در زمینه امام خوبان، دومین دوره تلبس و کلاس های بصیرتی را از جمله برنامه های صورت گرفته در بهمن ماه عنوان کرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات