۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۸۴۱۶۹
استاد حوزه و دانشگاه:

اطاعت از ولایت فقیه خواسته شهدا است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدای عزیز از همه می خواهند در مسیر صحیح و ارزشمندی قدم برداشته و پیرو منویات و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب باشیم.
حجت الاسلام یعقوبیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدابراهیم یعقوبیان، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم بزرگداشت شهید گمنام که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد اظهارداشت: حضرت فاطمه الزهرا(س) از مقام ارزشمندی برخوردار هستند که در مسیر تعالی قرار گرفتند.

وی بیان داشت: حیات امروز ما شیعیان به برکت وجود نورانی حضرت فاطمه الزهرا(س) است که این بانوی گرانقدر حق والا و گران قدری بر همه دارند.

حجت الاسلام یعقوبیان تصریح کرد: همه ما انسان ها در برابر خداوند متعال، قرآن کریم، عترت، حقیقت و انسانیت تکلیف و مسوولیت داریم که ضرورت دارد به نحوی شایسته آن را ادا کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ضرورت دارد تکالیف خود را به بهترین ممکن انجام دهیم، گفت: انجام تکالیف سبب می شود تا در سرای آخرت در مرتبه ای ارزنده قرار داشته و ره توشه خوبی برای آن دنیای خود ببریم.

وی ادامه داد: راز مخفی ماندن قبر گرانقدر حضرت فاطمه الزهرا(س) خود عاملی برای هدایت انسان ها است که این بانوی بزرگوار در زمان مرگشان به این امر اشاره کردند.

حجت الاسلام یعقوبیان تصریح کرد: ضرورت دارد از سیره نورانی حضرت فاطمه الزهرا(س) بهره گیری شایسته ای داشته باشیم که برکات و خیرات ارزنده ای در آن قرار دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حضور پیکرهای پاک این شهدای گرانقدر بعد از سال ها زمینه ای برای هدایت ما انسان ها است، گفت: این پیکرهای گرانقدر شهدا می آیند تا دل های ما مراقب و متوجه باشد تا باید در چه مسیری قدم بردارد.

وی اظهارداشت: شهدا مقام ارزشمند و متعالی دارند که برای حفاظت از دین و انقلاب در مسیری والا قرار گرفتند و افتخارات ماندگار و ارزشمندی را برای ما رقم زدند.

حجت الاسلام یعقوبیان بیان داشت: ضرورت دارد حق شهدای گرانقدر را به بهترین نحو ممکن ادا کنیم و نباید کوتاهی در برابر مقام رفیع و ارزشمند این بزرگواران داشته باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدای عزیز از همه ما می خواهند در مسیر صحیح و ارزشمندی قدم برداشته و پیرو منویات و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری باشیم.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل 1048 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آن همچون نگین درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد./1314/202/ب1

ارسال نظرات