۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۶۰۵
رییس گروه تبلیعی سراج خبر داد؛

اجرای طرح معرفت 4 برای 21 هزار دانش آموز همدانی

رییس گروه تبلیغی سراج همدان از اجرای طرح معرفت 4 برای 21 هزار دانش آموز همدانی خبر داد و گفت: در این طرح غدیر و معرفت، احکام نماز و معرفی مراجع تقلید از جمله اموری است که برای دانش اموزان تدریس و در کنار آن شبهات و گرفتاری های ذهنی دانش آموزان برطرف می شود.
طرح معرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی، رییس مؤسسه تبلیغی سراج پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه تبلیغی طرح معرفت 4، اظهار داشت: پیشنهاد اولیه این طرح از سوی آموزش و پرورش همدان مطرح شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از این هم سه دوره طرح معرفت را آموزش و پرورش انجام داده بود که عاری و خالی از بحث گفتمان دینی بوده است و برای دانش آموزان پایه نهم انجام می شد.

رییس گروه تبلیغی سراج همدان گفت: برای نخستین بار گفتمان دینی را در آن قرار داده اند و از گروه تبلیغی سراج خواستند که بحث گفتمان دینی آن را دنبال کند و این طرح ناظر به پایه نهم های استان است که 21 هزار نفر در استان را شامل می شود.

وی ابراز داشت: غدیر و معرفت، احکام نماز و معرفی مراجع تقلید از جمله اموری است که برای دانش اموزان تدریس و در کنار آن شبهات و گرفتاری های ذهنی دانش آموزان برطرف می شود.

حجت الاسلام ارتقایی خاطرنشان کرد: مبلغان گروه های تبلیغی همه نقاط استان را پوشش داده اند و گروه انصار المهدی ملایر، جوکار و سامن را مورد پوشش و گروه مشکات هم تویسرکان را تحت پوشش قرار داد و گروه سراج نیز همدان و دیگر نقاط استان را مورد پوشش قرار داده است.

وی اظهار داشت: در روز بیستم اسفندماه از دانش آموزان، آزمون برگزار می شود و کسانی که امتیاز لازم را کسب کنند 1500 نفر در یک اردوی سه روزه به شهر مقدس قم برده خواهند شد.

رییس مؤسسه تبلیغی سراج همدان ابراز داشت: 50 نفر مبلغ فاضل در یک بازه 15 روزه در این طرح شرکت کردند و تجربه تبلیغی خوبی برای دوستان محسوب شد که با گویش ها و زبان های مختلف و پتانسیل های استان آشنا شدند.

وی افزود: پیشنهادی برای تکمیل کار به آموزش و پرورش ارائه شده است و در آن از آموزش پروش خواسته ایم که این طرح در قم به پایان نرسد و اطلاعات این افراد در اختیار مبلغان قرار گیرد تا ارتباط میان مبلغان و دانش آموزان حفظ شود.

حجت الاسلام ارتقایی گفت: حضور 1500 نفر از مستعدان پایه نهم امسال فضای خوبی برای انجام کار استمراری تربیتی است که مورد موافقت قرار گرفته است و این فعالیت دارای ابعاد مختلف تربیتی است که ثمرات قابل توجهی در جامعه خواهد گذاشت./979/202/ب2

ارسال نظرات