۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۴۸۳۵۹۶
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

مبارزه با فساد گام بعدی دولت عراق پس از نابودی داعش است

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا از رهبران کشورهای اسلامی و علما برای مبارزه با اندیشه‎های افراطی و تکفیری تروریست‎ها دعوت کرد.
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا طی مراسمی در لندن پایتخت انگلیس با اشاره به پیروزی‎های اخیر نیروهای امنیتی در مبارزه با داعش خاطرنشان کرد: مجاهدان عراقی با عنایت الهی، فتوای حضرت آیت الله سیستانی، نقشه و استراتژیک خوب فرماندهان جنگ و دعای مراجع و مومنان توانستند شکست‎های سنگینی را به تروریسم در غرب استان موصل وارد کنند.

وی بزرگ‎ترین جهاد را جهاد نفس دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان عراقی پس از نابودی کامل داعش باید به فکر ریشه کن کردن فساد اداری و مالی باشند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: رهبران کشورهای اسلامی، علما، مسؤولان مراکز اسلامی و اندیشمندان باید مراقب دسیسه و نیرنگ جریان‎های تکفیری و تروریستی باشند زیرا آنان از هر وسیله‎ای برای به دام انداختن جوانان استفاده می‎کنند.

وی مبارزه با اندیشه‎های افراطی و تکفیری جریان‎های تروریستی را ضروری توصیف کرد و بیان داشت: جهانیان باید فریب نیرنگ افکار تروریستی نظیر ادعای خلافت اسلام را نخورند. دشمنان با چنین ادعاهایی درپی منحرف کردن مسیر حق هستند.

حجت الاسلام کشمیری با اشاره به آیات و روایات ادامه داد: اسلام، دین حق است و هر کس غیر از این دین را بپذیرید در مسیر گمراهی قدم برداشته است./994/ب902/د

ارسال نظرات