۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۸۳۵۸۴
مدیر حوزه های علمیه برادران ایلام مطرح کرد؛

ضرورت معرفی چهره واقعی معاندان و مخالفان انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه

مدیر حوزه های علمیه برادران ایلام گفت: باید با تأسی از حضرت زهرا(س) چهره واقعی معاندان و مخالفان انقلاب اسلامی به ویژه نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.
حجت الاسلام مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام  امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در مسیر هدایت و بصیرت بخشی به جامعه درباره پیروی از ولایت و همچنین افشای چهره واقعی اصحاب دروغین پیامبر(ص) همه تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با تأکید بر ضرورت بصیرت افزایی، افزود: باید با تأسی از حضرت زهرا(س) چهره واقعی معاندان و مخالفان انقلاب اسلامی به ویژه نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تأکید بر لزوم زمان شناسی و دشمن شناسی حوزه علمیه و بسیج، ادامه داد: نباید نسبت به مسائل حساس و کلیدی جامعه بی تفاوت باشیم و باید برنامه های تأثیرگذار و بصیرتی طلاب و روحانیان در دستور کار حوزه قرار گیرد تا بتوانیم به درستی از انقلاب صیانت کرده و فتنه ها را در نطفه خفه کنیم.

تأکید بر بصیرت افزایی

حجت الاسلام عباسی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) نیز در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه(س)، بر ضروت بصیرت افزایی طلاب و روحانیان تأکید کرد.

وی افزود: بسیج و حوزه علمیه با توجه به زمان شناسی و درک صحیح اولویت ها می توانند راه های نفوذ دشمن را شناسایی و مسدود کنند.

برپایه این گزارش، در این جلسه موضوعاتی چون «راهکارهای بصیرت افزایی طلاب و روحانیون»، «نگاه به عمق بخشی مباحث بصیرتی و حوزه انقلابی»، «اعزام طلاب به راهیان نور»، «برگزاری چندین جلسه سیاسی و بصیرتی برای طلاب و روحانیون تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری»، «گردهمایی بزرگ روحانیون استان»، «برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای طلاب»، «پیگیری و اعزام روحانیون مستعد و توانمند با کاروان های راهیان نور»، «تبلیغ برای کمک به جبهه مقاوت سوریه»، «ورود طلاب به فضای مجازی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت./879/202/ب2

ارسال نظرات