۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۸۳۵۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

طرح جامع سبک زندگی اسلامی در زنجان اجرا می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری طرح جامع سبک زندگی اسلامی در زنجان، گفت: این طرح در راستای مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی و سیاست های نظام جمهوری اسلامی است و ارتقای سطح کمی و کیفی دینداری در جامعه جزو وظایف حاکمیت دینی اجرا می شود.
حجت الاسلام صفی یاری

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری طرح جامع سبک زندگی اسلامی، گفت: این طرح در راستای مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی و سیاست های نظام جمهوری اسلامی است و ارتقای سطح کمی و کیفی دینداری در جامعه جزو وظایف حاکمیت دینی اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرایی شدن مرحله نخست طرح جامع سبک زندگی اسلامی در زنجان، افزود: طرح سبک زندگی اسلامی در راستای دغدغه های رهبری در استان زنجان شروع شده و این طرح شش مرحله دارد که مرحله نخست آن با عنوان سبک زندگی اسلامی با موضوع رساله حقوق امام سجاد(ع) از تیرماه تا آذرماه امسال در ۵۵ پایگاه به مدت یک هزار و ۵۰۰ ساعت اجرا شد.

این مقام مسؤول در ادامه به مرحله دوم این طرح با موضوع طرح عفاف گرایی اشاره و تصریح کرد: اساتیدی برای اجرای این طرح با آزمون کتبی و مصاحبه حضوری گزینش شده و مرحله سوم این طرح با عنوان تربیت جنسی فرزندان است که این طرح تا پایان فروردین سال آینده نهایی شده و مرحله چهارم، پنجم و ششم هم پس از آن به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه تأکید کرد: بانک اطلاعاتی از گروه مخاطبین تهیه شده و بحث الگوسازی و کادرسازی در طرح عفاف گرایی مورد توجه قرار گرفته و در این مرحله به مسأله عفاف و حجاب پرداخته شده و سؤالاتی از قبیل عفاف چیست، عفاف چرا و عفاف چگونه پاسخ داده می‌شود و آشنایی مخاطبان با گستره عفاف و پاکدامنی، پاسخگویی به شبهات، توانمندسازی شبکه های مربوطه در بخش اساتید و گروه هدف و تغییرات رفتاری از اهداف این طرح است.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به پایگاه های اجرای این طرح گفت: این مرحله در ۵۲ پایگاه به مدت ۵۲۰ ساعت و با میانگین ۳ هزار نفر مخاطب در استان زنجان اجرا می‌شود./949/302/ب2

ارسال نظرات