۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۸۳۵۰۶

استاد اخلاق حوزه علمیه شهرکرد دار فانی را واداع گفت

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد گفت: روز گذشته حجت ‌الاسلام حاج شیخ حسنعلی منصوری یکی از اساتید معظم حوزه علمیه امامیه شهرکرد در حین تدریس قرآن و تجوید دوره طرح تلبس به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
حجت ‌الاسلام حاج شیخ حسنعلی منصوری

حجت ‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به رحلت یکی از اساتید اخلاق این مدرسه علمیه، اظهار کرد: روز گذشته حجت ‌الاسلام حاج شیخ حسنعلی منصوری یکی از اساتید معظم حوزه علمیه امامیه شهرکرد در حین تدریس قرآن و تجوید دوره طرح تلبس به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وی با تسلیت این ضایعه اسفناک تصریح کرد: ایشان یکی از اساتید اخلاق حوزه علمیه امامیه شهرکرد بودند که نقش مهمی در رشد و پویایی همه جانبه طلاب داشتند.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه مرحوم حجت ‌الاسلام حسنعلی منصوری اهل حسن ‌آباد جرقویه اصفهان بودند، خاطرنشان کرد: عصر امروز مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم وارسته با حضور مدیریت حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، اساتید حوزه های علمیه و طلاب استان در زادگاهش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم یادبود و بزرگداشت این استاد حوزه علمیه در شهرکرد نیز برگزار می شود، افزود: به یقین برگزاری مراسم ارتحال ایشان و همزمانی با ایام فاطمیه حال و هوای دیگری خواهد داشت.

خبرگزاری رسا این ضایعه اسفناک را به محضر جامعه روحانیت، حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات خواستار است./9457/303/ب2

ارسال نظرات