۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۸۳۳۹۳
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز خبر داد؛

برگزاری نخستین کارگاه مقدماتی روزنامه نگاری زیست محیطی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی دغدغه مردم خوزستان است، گفت: نخستین کارگاه مقدماتی روزنامه نگاری زیست محیطی را با حضور اساتید مجرب در زمینه روزنامه نگاری محیط زیست دانشکده خبر برگزار می شود.
نخستین کارگاه مقدماتی روزنامه نگاری زیست محیطی

خالد لویمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مسائل زیست محیطی استان از دغدغه های افکار عمومی رسانه ها و شهروندان خوزستانی است، اظهار داشت: رسانه ها برای مدیریت و علاج چنین بحرانی باید هدفمند و به صورت کارشناسی و تحقیقاتی ورود کنند که مقدمه چنین اقداماتی آموزش سبک اطلاع رسانی و پوشش خبری مسائل زیست محیطی است و در این راستا نخستین کارگاه مقدماتی روزنامه نگاری زیست محیطی در اهواز برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز توجه به ضرورت های آموزش تخصصی و تقویت رویکرد حرفه ای خبرنگاران استان، بازآموزی آموزشی، توجه به اقتضای تخصصی روزنامه نگاری در مناطق مختلف خوزستان و همچنین آموزش کیفیت پرداختن حرفه ای با مقوله محیط زیست را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

این مقام مسؤول ابراز داشت: نخستین کارگاه مقدماتی روزنامه نگاری زیست محیطی در خوزستان اسفند ماه با محوریت محیط زیست و همکاری اساتید حوزه خبر، در اهواز برگزار می شود.

لویمی ادامه داد: تلاش می شود تا دوره اول آموزش روزنامه نگاری زیست محیطی را حداقل پس از فراخوانی و نامنویسی متقاضیان تا اسفندماه و با حضور اساتید مجرب در زمینه روزنامه نگاری محیط زیست دانشکده خبر برگزار شود.

وی گفت: برای تشویق و تسهیل علاقه مندان حوزه روزنامه نگاری و توسعه آموزش های تخصصی با توجه به ضرورت به اطلاع رسانی زیست محیطی، این دوره زیر نظر این اداره و به صورت رایگان برگزار و به حاضران گواهی نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز در پایان ابراز داشت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا ۱۵ اسفندماه جاری به آدرس بلوار شهید فهمیده، جنب موزه هنرهای معاصر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز مراجعه و یا با شماره های  ۰۹۳۰۲۸۴۱۳۱۵و ۶-۰۶۱۳۲۹۲۵۹۳۴ تماس حاصل کنند./9456/303/ب1

ارسال نظرات