۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۸۳۱۸۶
رییس جمعیت دوستی ایران و فلسطین مطرح کرد؛

رهبری داهیانه امام خامنه ای در مبارزه با رژیم صهیونیستی

البحیصی، رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای در مبارزه با رژیم مستکبر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را داهیانه خواند که به قوت و قدرت در جریان است.
محمد البحیصی رییس جمعیت دوستی ایران و فلسطین انقلاب اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد البحیصی رییس جمعیت دوستی ایران و فلسطین انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مستضعفان خواند که 38 سال قبل ایران و به همراه آن همه مردم مظلوم جهان و مستضعفان در انتظار استقبال از مولود بزرگی بودند که زمینه ساز ظهور باشد و عرش مستکبران و فرعون عصر را به لرزه درآورد و استکبار را مبهوت کند.

وی در سخنانی که پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با موضوع برگزاری ششمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و دستاوردهای مقاومت ارائه کرد، منش و روش مواجهه طاغوتیان در جنگ با مسلمانان را همان سنت و شیوه حزب شیطان در دشمنی با حزب الله و دوستان خدا عنوان کرد.

رییس جمعیت دوستی ایران و فلسطین از ملت شریف ایران که با تکیه بر نیروی جوانان خود چه پیش از انقلاب و چه پس از آن بر نظام های طاغوتی پیروز شدند تقدیر کرد و در ادامه سخنان خود به تبیین نگاه امام خمینی (ره) به مسأله فلسطین پرداخت.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) به پروردگار متعال اعتماد داشت و خداوند هم ایشان را به راه مستقیم و صحیح راهنمایی کرد؛ مردم فداکار و شجاع ایران به امام خود وفادار بودند، با ایشان همراهی کردند، عهد خود را با خدا نگه داشتند و در امام خود ذوب شدند، همچنانکه امام در اسلام ذوب شده بود.

البحیصی گفت: دیدگاه امام از دهه شصت به مظلومیت مردم فلسطین معطوف بود و فلسطین را به عنوان نقطه تمایز و فرقان میان حق و باطل و معیار عدل یافت و فلسطین را محور وحدت و اجتماع مسلمانان یافت و به عنوان پروژه ای که مستضعفان می خواستند، در برابر مستکبران قیام کرد.

وی وحدت امت، امر به معروف و مبارزه با جنایتکاران را مورد تأکید امام راحل خواند و گفت: ملت شریف ایران در زمان طاغوت در مقابله باآمریکا و  رژیم غاصب صهیونیستی به رهبری حضرت امام موفق به پیروزی شدند.

رییس جمعیت دوستی ایران و فلسطین تأکید کرد: نهضت امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم مستکبر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای ادامه یافته است و به قوت و قدرت در جریان است./920/202/ص

ارسال نظرات