۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۸۲۹۶۶
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا:

جذب حداکثری مهمترین اقدام نیروی انقلابی در مقابله با نفوذ دشمن است

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مهمترین اقدام جبهه وفادار به نظام انقلاب اسلامی در مقابله با نفوذ دشمن جذب حداکثری و دفع حداقلی است.
نفوذ آمریکا

حجت الاسلام سید احمد حسینی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل جبهه انقلابی در مقابله با جبهه نامتجانس دشمن، گفت: اگر انقلاب و نظام را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به چند دوره‌ مجزا تقسیم کنیم دوره نخست مربوط به دوران جنگ سخت است.

وی افزود: در این دوره دشمن برای به زانو درآوردن نظام از بیرون عواملی را آماده و به مرزهای کشور حمله می‌کنند و مردم با جانفشانی و مقاومتی که از خود در مقابل دشمن نشان می‌دهند نه تنها حقانیت خود و باطل بودن دشمن را به جهانیان ثابت می‌کنند بلکه آنان توانستند این تهدید را به فرصت تبدیل کنند که حضرت امام راحل در این باره می‌فرمایند: ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: فتنه نفاق تلفیق دو جنگ سخت و نرم بود که در کشور ما اتفاق افتاد و در نتیجه ظهور گروهای مختلف، توطئه و نیرنگ دیگری بود که دشمن برای ریشه کن کردن انقلاب و به زانو درآوردن آن به کار برد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: از جمله توطئه‌های دشمن، بحث نفاق سخت و نیم سخت با طرح شعبه کردن ملت بود بنابراین اقدام به ایجاد خلق‌های مختلفی مانند خلق کرد، بلوچ، ترکمن تا منافقین کرد، اما با همه دشمنی دشمنان مردم و نظام مجکم‌تر از گذشته مسیر و اهدافشان را دنبال کردند.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیاری نهاد‌های فرهنگی و کاری امری لازم و ضروری است، تصریح کرد: در گذشته اگر جامعه شهیدی و یا جانبازی در جنگ سخت و نیمه سخت دشمن می‌داد این شهادت و جانبازی برای خانواده شهید یک افتخار قلمداد می‌شد اما دشمن امروز با جنگ نرم درصدد تضعیف این تفکر و روحیه است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: لازم است در این فضا جبهه خودمان را کاملا تشخیص دهیم جبهه خودی را از غیر خودی مشخص کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، گفت: امکان دارد کسانی که سعی می‌کنند ارزش‌های غربی را در جامعه حاکم کنند در درون خانواده ما باشند و ما متوجه این امر نباشیم ممکن است رگه‌هایی و رعشه‌هایی از آن در درون خودمان به وجود بیاد و ما متوجه نشویم و به سادگی سرباز و پیاده نظام دشمن شویم و دشمنی را که از در بیرونش کردیم به راحتی از دروازه وارد کنیم.

وی ادامه داد: امروز جبهه‌ حق و باطل باید به صورت شفاف برای همگان آشکار شود در آن جبهه سخت دشمن در بیرون بود و ما در داخل مرزها داشتیم دفاع می‌کردیم اما در اینجا سربازهای دشمن در داخل کشور و خانه ما آمده‌اند و دشمن از بیرون حمایتشان می‌کند.

حجت الاسلام حسینی در پایان با تاکید بر تشکیل جبهه وفادار به نظام انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: در این مرحله دشمن بنا دارد به ارکان حساس اداره نظام و خانواده‌ها نفوذ کند لذا تشخیص جبهه خودی از غیر خودی امری ضروری است و مهمترین اقدام جبهه خودی باید در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی باشد./813/302/ب1

ارسال نظرات