۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۸۲۸۷۹
استاد حوزه علمیه:

طرح آشتی ملی برای بخشیدن حیات به فتنه گران است

استاد حوزه علمیه بخشیدن حیات مجدد به فتنه گران و جریان های حامی آن ها را از علل طرح آشتی ملی عنوان کرد و گفت: مردم با بصیرت و تابع ولایت با هوشیاری خود اجازه حیات مجدد به فتنه گران را نخواهد داد.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه امشب در جمع مردم بزرودپی در مسجد جامع این منطقه، حضور مردم را در ایستادگی بر آرمان های انقلاب و حضور در صحنه مهم دانست و گفت: تقدیم بیش از 210 هزار شهید در دفاع مقدس، نشان از ایستادگی و حضور پرشور مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب است.

وی افزود: مردم ما بعد از گذشت بیش از 38 سال از انقلاب اسلامی تاکنون هزینه های زیادی را تقدیم کرده اند و امروز به هیچ کس اجازه تضعیف این نظام و از بین بردن دستاوردهای آن را نمی دهند.

امام جمعه بندپی غربی ضمن تاکید بر این نکته که مسؤولان باید قدرشناس مردم متدین و انقلابی  باشند، خاطرنشان کرد: امروز مردم از برخی از ناکارآمدی ها و سوء مدیریت در کشور گلایه دارند و از رفتارهای برخی مدیران در کشور که در تعارض با آرمان های انقلاب است، ناراحت هستند.

وی به شهادت مدافعان حرم در عراق و سوریه برای دفاع از حریم اسلام و نظام اسلامی پرداخت و تاکید کرد: امروز در حالی در امنیت کامل به سر می بریم که مدافعان حرم با تقدیم جان و  از خودگذشتگی و ایثار خود پشتوانه ای محکم را در حوزه دیپلماسی برای دولت ما به وجود آوردند.

حجت الاسلام حاجی زاده با گرامیداشت شهادت شهید اخیر مدافع حرم مازندران، تصریح کرد: کوتاهی، سستی و خیانت در حق آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی به ویژه از سوی برخی از مسؤولان، عواقب دردناکی برای آنان خواهد داشت و باید در ساحت پرودگار در مقابل امام و شهدا پاسخگو باشند.

وی پابرهنگان و مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب بیان کرد و ادامه داد: آن مسؤولی که در خانه هزار متری در یکی از بهترین نقاط زندگی می کند، از درد و مشکلات مردم بی خبر است که مسکن مهر را طرحی مزخرف می داند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه بسیاری از افراد بسیار شدید به این یارانه اندک برای تامین نان شب خود محتاج هستند، گفت: انسان با شنیدن حرف مسؤولی در کشور که پرداخت یارانه به مردم مستعضف و آسیب پذیر را مصیبت عظیم می داند، خجالت می کشد که این دسته از مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی افزود: مسؤولانی که از بدنه اجتماعی مردم جدا شدند، انحراف آنها از مسیر انقلاب پدید آمد و وضعیت مردم انقلابی همیشه مدافع نظام را درک نمی کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به طرح آشتی ملی از سوی جریانی سیاسی در کشور در آستانه انتخابات، اظهار داشت: انسان باشنیدن طرح بی مفهوم آشتی ملی به یاد شعار آشتی ملی نخست وزیر دوران پهلوی برای توقف مسیر انقلاب می افتد.

وی طرح آشتی ملی را طرحی انحرافی بیان و تاکید کرد: روشنگری امام راحل از طرح آشتی ملی شریف امامی، آن را به شکست کشاند و امروز هم امام خامنه ای با روشنگری خود عملا برنامه های این جریان حامی فتنه 88 را رسوا کرد.

امام جمعه بندپی غربی هدف از طرح آشتی ملی را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در راستای سرپوش گذاشتن بر ضعف های مدیریتی و اجرایی دولت بیان کرد و گفت: انحراف افکار عمومی از ضعف های دولت در برجام، عدول از خطوط قرمز تعیین شده مقام معظم رهبری در این معاهده، مشکلات اخیر در برخی از استان های کشور و عدم عمل به اقتصاد مقاومتی در کشور از علل طرح آشتی ملی است.

وی بخشیدن حیات مجدد به فتنه گران و جریان های حامی آن ها را از دیگر علل طرح آشتی ملی عنوان کرد و افزود: مردم با بصیرت و تابع ولایت با هوشیاری خود اجازه حیات مجدد به فتنه گران را نخواهد داد./202/1313/ب1

ارسال نظرات