۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۴۸۲۵۷۳
نماینده مردم تبریز:

مردم نیازمند خدمت بی‌منت و صادقانه مسؤولان هستند

فرهنگی با تأکید بر پرهیز از شعارگرایی و خودداری دولت از برخی اقدامات تشریفاتی گفت: سازمان محیط زیست زیر نظر رییس قوه مجریه مسؤول بهبود شرایط موجود در جنوب کشور است.
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی 

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به منویات اخیر رهبر انقلاب در درس خارج فقه مبنی بر توجه و رسیدگی مسؤولان نسبت به وضعیت ناخوشایند مردم خوزستان و جنوب کشور اظهار داشت: مردم خوزستان سال‌هاست که از مشکلات عدیده زیست محیطی رنج می‌برند.

وی با بیان این‌که سازمان محیط زیست زیر نظر رییس قوه مجریه مسؤول بهبود شرایط موجود در جنوب کشور است، خاطرنشان کرد: این‌که مسؤولان سازمان محیط زیست مشکل ریزگردها را با حضور داعش در عراق گره می‌زنند و یا به کم‌کاری و اقدامات دولت قبلی ربط می‌دهند؛ توهین به شعور ملت ایران است.

فرهنگی با بیان این‌که مردم خوزستان و دیگر مناطق سیل زده کشور انتظار دارند برای حل مشکلات چاره اندیشی شود، تصریح کرد: دولت از بدو فعالیت خود به تخریب دولت‌ قبل پرداخته و هر مشکلی که پیش آمده به اقدامات گذشتگان ربط داده شده است، دولتمردان بدانند که این رویه غلط و ناپسند ممکن است در آینده و بعد از عمر این دولت نیز تداوم داشته باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر این‌که مردم انتظار دارند که مسؤولان حلال مشکلات باشند، نه این که مشکلات را به گردن گذشتگان بیندازند، گفت: آنچه مسلم است؛ مسؤولان اجرایی توجه خود را معطوف به مسائل انتخاباتی کرده اند؛ به همین دلیل از رسیدگی به وظایف اصلی خود غافل شده اند.

وی با بیان این‌که مردم نیازمند خدمت بی‌منت و صادقانه مسؤولان هستند، افزود: حتی اگر برخی خدمات دولت جنبه تبلیغاتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد؛ مورد پسند ملت نیست؛ چراکه انجام وظایف ذاتی هیچ منتی بر سر مردم ندارد، البته ملت آگاه هستند و خدمتگزاران حقیقی خود را می‌شناسند.

فرهنگی خواستار عذرخواهی مسؤولان و متولیان مستقیم حوادث تلخ اخیر در خوزستان شد و گفت: انتظار این است که دولت‌مردان با پرهیز از شعارگرایی و خودداری از برخی اقدامات تشریفاتی که بیشتر جنبه تبلیغاتی در آستانه انتخابات دارد؛ نهایت تلاش خود را برای حل و رفع مشکلات استان خوزستان به کار ببندند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که وکلای ملت در مجلس جلسه‌ای با وزرای نفت، نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین رؤسای سازمان برنامه و بودجه و حفاظت از محیط زیست و پدافند غیر عامل در مجلس داشتند، گفت: نمایندگان مردم در مجلس نیز همانگونه که نسبت به بحران دریاچه ارومیه نگرشی ملی دارند؛ به مسأله ریزگردها نیز به عنوان یک مطالبه عمومی توجه می کنند./302/935/ب1

ارسال نظرات