۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۸۲۳۷۲
امام جمعه جلفا:

مردم از کم کاری مسؤولان رنج می برند

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه کم کاری برخی مسؤولان محرض و مشخص است، گفت: امروز مردم از مشکلات بسیار معیشتی و اقتصادی رنج می برند و از وضعیت موجود گله مند هستند.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه کم کاری برخی مسؤولان محرض و مشخص است، ابراز داشت: امروز مردم از مشکلات بسیار معیشتی و اقتصادی رنج می برند و از وضعیت موجود گه مند هستند.

وی با اشاره به برخی تبلیغات از سوی مسؤولان در راستای اعلام فعالیتهای آنها برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، خاطرنشان کرد: در حقیقت باید قبول کرد که اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است و عملکرد مطلوبی را در جهت تقویت تولید و بنیه اقتصادی کشور صورت نگرفته است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی مسؤولان با ارائه آمارهایی اعلام می کنند که در منطقه بیکار نداریم، تصریح کرد: اما مسؤولان سخنی از آمار بسیار قاچاق و فساد اداری در منطقه نمی دهند.

وی با اشاره به نفوذ برخی جریانات ضد انقلاب در شهرستان جلفا و مسؤولیتهای این شهر، ادامه داد: گاهی نیز مشاهده می شود این اشخاص به رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی جسارت می کنند، نباید شاهد این روند باشیم، باید این مسائل در شهرستان به هیچ وجه مشاهده نشود.

حجت الاسلام انتظاری با انتقاداز واردات اجناس خارجی و تولیدات غیر داخلی، افزود: اجناس وارداتی در بازارهای شهرستان بیداد می کند؛ به نام درآمدزایی اجناس غیر ایرانی را وارد می کنند، اما باید دانست اقتصاد مقاومتی با واردات اجرا شدنی نیست، فاجعه آن است که برخی مسؤولان اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند.

وی ادامه داد: مسؤولان شب و روز به مردم آمار می دهند در حالی که مردم شهرستان از کم کاری، بی توجهی به مشکلات و خیانت به بیت المال گله مند هستند، مشکلات و بیکاری باقی مانده و هیچ اقدام و عملی صورت نگرفته است و نارضایتی مردم بیشتر شده است.

امام جمعه جلفا با اشاره به وضعیت اسفبار و دلخراش مردم جنوب کشور، خاطرنشان کرد: مسأله ریزگردها باید در مناطق جنوبی کشور به ویژه خوزستان حل شود، مردم این شهرها به جهت مشکلات حاصله از ریزگردها مانند قطعی برق و نبود رونق بازار در رنج هستند.

وی با تأکید بر رسیدگی به مشکلات مناطق جنوبی کشور و مردم گرفتار در سیل، تصریح کرد: کم کاری مسؤولان در این زمینه هیچ توجیهی ندارد، بنابراین نباید شاهد آن باشیم که مسؤولان درگیر مسائل غیر ضروری و حاشیه ای شوند و از رسیدگی به این مشکلات غفلت کنند./302/854/ب1

ارسال نظرات