۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۸۲۲۳۲
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان:

بی تفاوتی عده ای از مسؤولان در خدمت رسانی ظلم به ملت ایران است

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان بی تفاوتی عده ای از مسؤولان در خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده کشور را ظلم به ملت ایران دانست.
حجت الاسلام جوانمردزاده، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خوزستان

حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه نظام اسلامی، نظامی مردمی و از درون امت اسلامی ایران بیرون آمده است، گفت: همه تلاش ها و دغدغه های مسؤولان و دولتمردان نظام اسلامی باید خدمتگزاری بی منت به ملت همیشه حاضر در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی و پایبند به آرمان های اسلامی باشد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان با بیان اینکه ملت ایران در راه تحکیم مبانی دینی و اصول انقلاب اسلامی از جان خود دریغ نورزید، ادامه داد: به تعبیر امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب، ملت ولی نعمت نظام اسلامی است؛ بنابراین خدمتگزاری به چنین ملتی باید اولویت و نصب العین دولتمردان قرار گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ملتی شریف و باکمال تر از امت ایران در جهان وجود ندارد، افزود: بی تفاوتی عده ای از مسؤولان در خدمت رسانی، ظلم به ملت ایران است و در حقیقت مسؤولان باید از جان دریغ کرده و تلاش معقولانه و مورد پذیرش ملت انجام دهند.

حجت الاسلام جوانمردزاده اظهار داشت: زنده ماندن یاد و خاطره دولت های شهید رجایی و رهبرمعظم انقلاب به دلیل خدمت های صادقانه به مستضعفان است؛ بنابراین توجه بیشتر به خوزستان با توجه به جنگ هشت ساله، مقاومت جانانه در برابر رژیم بعث و همچینین وجود منابع عمده کشور در آن، بسیار ضروری است.

وی با اشاره با تأکیدهای رهبرمعظم انقلاب در زمینه خدمت رسانی فوری و صادقانه به استان های بحران زده عنوان کرد: مسؤولان نباید از خدمت رسانی شانه خالی کنند و مشکلات پیش آمده قابل حل و نیازمند عزم جدی و برنامه ریزی دقیق است.

 مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان سیاست زدگی مسؤولان و بی توجهی به بحران های کشور را نادرست دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامی خوزستان خواهان خدمت رسانی و دوری از باندبازی و سیاست بازی است و عزل و نصب ها باید براساس تخصص و تعهد صورت گیرد.

 این مقام مسؤول با بیان اینکه مالت پاشی، تثبیت شن های روان و تسطیح کانون های ریزگردها چندین سال طول کشیده است، ابراز داشت: کوتاهی مسؤولان در به سرانجام رساندن چنین اقداماتی سبب تشدید بحران ها شد و در این باره خروج از جناح بندی های سیاسی و سیاست زدگی و خدمت رسانی صادقانه به مردم بهترین راهکار است.

حجت الاسلام جوانمردزاده در پایان گفت: هر میزان خدمت به ملت ایران به ویژه خوزستانی هایی که فرزندان خود را تقدیم کردند، صورت گیرد باز هم کم خواهد بود./9456/302/ب1

ارسال نظرات