۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۸۱۹۶۴
روحانی اهل تسنن لبنان:

توطئه‎ها علیه امت به فضل خون شهدای مقاومت خنثی می شوند

یکی از اعضای جنبش امت لبنان تأکید کرد که توطئه های دشمنان علیه امت اسلامی به فضل خون شهدا، پایداری مجاهدان و رهنمودهای سید حسن نصرالله خنثی می شوند.
شیخ ولید العمری عضو جنبش امت لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اعضای جنبش امت و همچنین اتحادیه جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان به زیارت قبر شهید عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله رفتند.

شیخ ولید العمری از اعضای جنبش امت با تقدیر از فداکاری نیروهای مقاومت در نبرد با تروریست های تکفیری و صهیونیستی گفت: خون شهدا سبب تحقق پیروزی ها و همچنین حفظ کرامت امت و مقدسات دین شده است.

وی افزود: پیروزی در جنگ 33 روزه سال 2006 و همچنین دستاوردهای کنونی در سوریه از ثمرات خون فرماندهان شهیدی است که به دفاع از لبنان و امت اسلامی پرداختند.

این روحانی اهل تسنن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی و همپیمانان تکفیری آن، تنها دشمن امت اسلامی به شمار آمده و مسلمانان هیچ گزینه ای جز مقاومت در برابر این دشمنان ندارند.

شیخ العمری محافظت از خون شهدا را خواستار شد و اظهار داشت: محافظت از خون شهدا با تمسک به پروژه مقاومت امکان پذیر است چرا که مقاومت همه توطئه ها علیه امت را خنثی کرده و توطئه های آینده نیز با خون شهدا، پایداری مجاهدان و رهنمودهای سید حسن نصرالله ناکام خواهند ماند./980/ب903/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات