۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۸۱۹۵۷
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم:

بهای لازم به نیروهای متعهد داده نمی شود

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم گفت: نیروهای متعهد می توانند به کشور خدمات لازم بدهند اما الان بهای لازم به آنها داده نمی شود.
سید محمد حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم امروز در نشست خبری پیرامون موضوع پنجمین کنگره سراسری کانون دانشگاهیان ایران اسلامی درآستانه انتخابات که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: کنگره سراسری کانون دانشگاهیان ایران جمعه 6 اسفند زمان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این کانون در پایان دوره اصلاحات ثبت رسمی شده و یک دهه است که فعالیت دارد و هیات موسس آن هفت نفر بودند که بعدها هیات امنا می‌شوند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال آینده انتخابات را در پیش داریم کانون تلاش کرده که در انتخابات تاثیرگذار باشد.

وی گفت: ما خود را یک تشکل ولایی و انقلابی می دانیم در هر مقطعی لازم باشد دوستان ما موضع گرفته و دلسوزانه و با انصاف نقد خود را داشته و دارند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: ما معتقدیم نیروهای متعهد می توانند به کشور خدمات لازم بدهند اما الان بهای لازم به آنها داده نمی شود.

حسینی عنوان کرد: دولت بر این اعتقاد بود که در تعامل با دنیا می تواند مشکلات را حل کند اما امروز با بسیاری از مشکلات مواجه هستیم که بیانگر این است که مسئولان اراده و عزم جدی ندارد یا عرضه و توان مدیریت کم است در واقع برگ برنده این دولت در سیاست خارجی جواب ندارد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: همواره بیان می کردند که ایران هراسی پایان یافته است اما الان مسؤولان آمریکایی مدام ایران را به عنوان تهدید معرفی کرده معاون ترامپ می‌گوید ایران به عنوان اصلی ترین حامی تروریست به بی ثبات کردن منطقه ادامه می دهند؛ معلوم می شود که ایران هراسی به پایان نرسیده است.

وی عنوان کرد: اگر پیش از این حق ورود برخی مسؤولان به آمریکا ممنوع بود در حال حاضر کل ایرانی ها حق ورود به آمریکا ندارند، چتر تحریم چنان گسترده شده که حتی اگر کسی از مسؤولان اروپایی یک بار به ایران سفر کرده باشند حق رفتن به آمریکا را ندارند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: به نظر می رسد این نظریه دولت جواب نداشته و باز هم بر برجام دو و سه تاکید دارند، ما فکر می کنیم باید دولتی بر سر کار آید که چنین رویکردی نداشته باشد./807/پ202/ص

 

ارسال نظرات