۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۱
کد خبر: ۴۸۱۹۱۶

تجلیل نماینده طلاب همدان از تفریظ رهبر انقلاب

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: به عنوان نماینده طلاب همدان بر دستان شما بوسه زده و از شما می خواهیم قلمی را که با آن این تفریظ را نوشته اید به موزه دفاع مقدس همدان اهدا کنید.
پیام رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به تقریظ  رهبر معظم انقلاب بر چهار کتاب دفاع مقدس رزمندگان همدان گفت:  بار دیگر شهر دارالمجاهدین همدان چون بارقه امید پیام های فرهنگی، عاطفی در قلم رهبر معظم انقلاب را بر تقریظ بر چهار کتاب دختر شینا، وقتی مهتاب گم شد، آب هرگز نمی میرد و گلستان یازدهم دید.

وی تقریظ رهبر معظم انقلاب را سبب دلخوشی رزمندگان دفاع مقدس و ترویج روحیه شهادت طلبی در جامعه توصیف کرد و گفت: این تقریظ موجب شد که شعف و خرسندی و غرور ملی بار دیگر در کالبد رزمندگان دفاع مقدس چون نور گرمابخش خورشید بتابد.

حجت الاسلام رضوی مهر در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ دفاع مقدس نیازمند توجه و گسترش در لایه های نختلف اجتماع است که رهبر معظم انقلاب با این رویکرد توجه ویژه ای به این مساله دارد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: هنگامی که از سیمای جمهوری اسلامی  بهجت رهبری را دیدیم برخود بالیدیم که همدان ولایتمدار، که در سپاه محمد رسول الله مفتخر به مدال دارالمجاهدین و دار المومنین، از سوی رهبر معظم انقلاب شدند؛ امروز نیز حکایت شهیدان همیشه شاهد در قلم نویسندگان همدانی و کاتبان آیینی با قلم تحسین برانگیر رهبری که هر جمله آن حکایت گر معنای عمیق پیوند میام بسیجیان و مولایشان را ترسیم می کند موجب شد که دستان رهبری را بوسیده و به این قلم یاد کنیم که لحظه ای علمدار را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود: ای رهبر فرزانه؛ حکایت شما و تدبیر شما، امروز قصه ناتمام شدنی دل های عاشقی است که لحظه لحظه و نفس نفس در انتظار دیدن روزی هستند که علم را به علمدار تحویل دهید و مردم نایب مهدی(عج) را در کنار رهبر راستین جهان مشاهده کنند.

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: نسل های ما از گفتار و کردار، الفاظ و خامه کلک قلم شما هدایت می شوند و جمله به جمله خطابات و هشدارهای شما را که چون خون در رگ های جامعه حیات انقلابی گری را استمرار و تداوم می دهد، پاس می دارند.

وی ابراز داشت: به عنوان نماینده طلاب همدان بر دستان شما بوسه زده و از شما می خواهیم قلمی را که با آن این تقریظ را نوشته اید به موزه دفاع مقدس همدان اهدا کنید./979/ 302/ص

ارسال نظرات