۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۸۱۷۱۷
شیخ ماهر حمود:

مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی یک مساله ثابت است

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با انتقاد از تلاش حاکمان عرب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مقاومت در برابر دشمن را مساله ای ثابت عنوان کرد.
شيخ ماهر حمود

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه روز گذشته مسجد قدس در صیدای لبنان، با اشاره به اینکه جنگ با دشمن صهیونیستی همواره باقی خواهد ماند گفت: جنگ و نزاع با رژیم صهیونیستی با وجود اینکه خیلی ها سرشان را زیر برف کرده و حاکمان و حکومت ها درصدد عادی سازی روابط با دشمن هستند، ادامه خواهد یافت.

وی افزود: حتی اگر ناامیدی نسبت به مساله فلسطین بر 90 درصد جهان عرب حاکم باشد نیز این مساله زنده و پویا باقی مانده و روز به روز بر حساسیت و گرمای آن افزوده می شود.

این عالم اهل تسنن درباره اوضاع کنونی جهان عرب تصریح کرد: حوادث مستمر و فتنه های سال های اخیر در جهان عرب و همچنین بحران مذهبی و پسرفت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در کشورهای عربی سبب شده تا واقعیت ها پشت فضای مه آلود قرار گیرد.

شیخ ماهر حمود از عقلای جهان عرب خواست این فضا را پشت سر گذاشته و واقعیت ها را به مردم بازگو کنند.

وی مقاومت را مساله ای ثابت توصیف کرد و اظهار داشت که سخنان سید حسن نصرالله بر دیدگاه و تحلیل ما درباره مقاومت مهر تأیید می زند.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با تمجید از عملکرد سید حسن نصرالله ادامه داد: رهبر مقاومت در کشوری که پس از 8 سال نتوانسته قانون جدید انتخابات را تصویب کند و بر بحران های مختلف نظیر مساله بهداشت و فساد مالی و اداری فائق آید، موفق شده است رژیم صهیونیستی که سلاح را از شرق و غرب گرفته و امکانات مالی و نظامی جهان را در اختیار بگیرد، به زانو دربیاورد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات