۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۸۱۴۷۵
حجت الاسلام صالحیان مطرح کرد؛

لزوم پاسخگویی دولت در قبال مشکلات اقتصادی

حجت الاسلام صالحیان با اشاره به نارضایتی رهبر انقلاب از وضعیت اشتغال، گرانی و رکود اقتصادی حاکم بر کشور، گفت: دولت باید در قبال این مشکلات پاسخگو باشد‏.
حجت الاسلام محمدرضا صالحیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان، دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان بعد از ظهر امروز در مراسم گردهمایی ائمه جماعات شرق اصفهان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: امروز مواضع روحانیت در کشور و در همه جهان اسلام مشخص است، فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب خط کش و میزان روحانیت در همه جهان است.

وی ادامه داد: فرمایشات دیروز رهبر انقلاب یک هشدار به دولتمردان و مدیران اجرایی کشور بود، مردم در 22 بهمن به عنوان وظیفه دینی و عبادت سیاسی و احساس وظیفه در برابر خون شهدا حضور پیدا کردند، مردم می خواهند با حضور خود آرمان های امام(ره) و مکتب تشیع را حفظ کنند.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با اشاره به گله مند بودن رهبر انقلاب از وضعیت اقتصاد، اشتغال، گرانی و رکود در کشور، افزود: متأسفانه مدیران در کشور نصب می شوند اما نظارت چندانی بر کار آن ها وجود ندارد، دولت باید در قبال این مشکلات پاسخگو باشد.

حجت الاسلام صالحیان با اشاره به برخی صحبت ها مبنی بر آشتی ملی، بیان داشت: رهبر انقلاب فرمودند که مردم اتحاد و انسجام دارند و این وحدت را در 22 بهمن به رخ دشمنان کشیدند، اگر معنای آشتی این است که ما با کسانی که در روز عاشورا به دستگاه امام حسین(ع) توهین کردند آشتی کنیم، این آشتی با اصحاب فتنه هرگز رخ نخواهد داد.

وی گفت: اخیراً امریکا بیانیه داده و از حصر سران فتنه ابراز نگرانی کرده است، آمریکایی ها بهتر است نگران کودکان مظلوم یمنی باشند که هر روز به خاک و خون کشیده می شوند، تخریب زیرساخت های کشورهای سوریه و عراق چیزی است که امروز باید انسان ها درباره آن ابراز نگرانی کنند.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان ابراز داشت: روزانه تعداد زیادی از مردم بی گناه به دست تروریست هایی که به دست آمریکا پرورش داده شده ‏اند کشته می شوند، به راستی چرا آمریکایی ها در این موارد بیانیه نمی دهند و تنها به فکر دخالت در امور داخلی کشور عزتمند جمهوری اسلامی ایران هستند، ما این عمل زشت آمریکا را به شدت محکوم می کنیم./869/202/ب1

 

 

ارسال نظرات