۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۸۱۳۷۰
مدیر حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

پذیرش 250 طلبه نوورود به مدارس علمیه لرستان

مدیر حوزه های علمیه لرستان گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید 250 طلبه جذب مدارس علمیه برادران استان می شوند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت پذیرش حوزه های علمیه، گفت: نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه ۱۰ اسفند ماه آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت 14 مدرسه علمیه برادران در استان لرستان، افزود: طلاب در این مدارس در پایه های یک تا مشغول تحصیل هستند.

تحصیل یک هزار و 400 طلبه در مدارس علمیه برادران لرستان

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 400 طلبه در مدارس علمیه استان مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 250 نفر جذب مدارس خواهند شد.

وی به وضعیت اساتید در مدارس علمیه لرستان اشاره کرد و بیان داشت: 120 نفر از اساتید حوزه در مدارس علمیه استان مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام میناپور در ادامه خاطرنشان کرد: در جهت اطلاع رسانی به عموم مردم و جوانان علاقه مند در زمینه ورود به حوزه، همکاری و تعامل با ادارات کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، شهرداری، صدا و سیما و دیگر نهادهای اجرایی صورت می گیرد.

وی در شهرها و روستاها نیز با استفاده از ظرفیت ائمه جماعات مساجد، مبلغان طرح هجرت و روحانیان مستقر با حضور در مساجد، مدارس و نقاط روستایی اطلاع رسانی در این زمینه صورت می گیرد.

رسانه ها ظرفیتی عظیم در اطلاع رسانی به موقع هستند

مدیر حوزه های علمیه لرستان رسانه ها را از بازوان مؤثر و توانمند حوزه در اطلاع رسانی دانست و عنوان کرد: با استفاده از این ظرفیت می توان در جهت جذب حداکثری حوزه بهره مند شد./9459/202/ب2

ارسال نظرات