۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۴۸۱۳۶۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حوزه علمیه پایگاه تربیت نسل انقلابی است

امام جمعه خرم آباد حوزه علمیه را پایگاه تربیت نسل مؤمن و انقلابی خواند و گفت: برای جذب حداکثری جوانان به این مراکز باید ازظرفیتهای تبلیغی درسایه همتی جهادی بهره مند شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، صبح امروز، در نشست برنامه ریزی و هماهنگی پذیرش حوزه های علمیه لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه در تربیت نسلی انقلابی نقش آفرین هستند.

وی فعالیت حوزه های علمیه را امری مهم و حیاتی در جهت ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه عنوان کرد و افزود: باید به وضعیت کمی و کیفی این حوزه ها توجه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش حوزه های علمیه در گسترش آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع، خاطرنشان کرد: با تربیت طلابی توانمند باید در این زمینه گامهای مؤثری برداشته شود.

وی با اشاره به آغاز پذیرش حوزه های علمیه اظهار داشت: باید زمینه جذب حداکثری علاقه مندان ورود به مدارس علمیه فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: با استفاده از تبلیغات به موقع و استفاده از ظرفیتهای تبلیغی همچون رسانه، مبلغان و اطلاع رسانی در سطح شهرستانها باید عموم مردم را از نحوه پذیرش و زمان پذیرش آگاه ساخت.

وی اطلاع رسانی به موقع و اثرگذار را عاملی مهم در جهت جذب طلاب توانمند و با استعداد دانست و گفت: با اطلاع رسانی به موقع و مؤثر در جهت جذب جوانان مؤمن، انقلابی و ولایی باید به حوزه ها گام برداشت.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: دستگاه های دینی و فرهنگی در زمینه جذب حداکثری جوانان به حوزه باید باید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: برای رشد و پویایی حوزه های علمیه مسؤولان باید با همتی جهادی و مدیریتی کارآمد تعامل و همکاری خود را تقویت و حفظ کنند./202/9459/ب1

ارسال نظرات