۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۸۱۰۷۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی با گفتمان مقاومت به مقصد می ‌رسد

امام جمعه شهرکرد گفت: به یقین کسانی که بخواهند با دیپلماسی ضعف‌گونه عزت جامعه را مخدوش کنند راه انقلاب را ادامه نمی ‌دهند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امشب در جمع مردم شهر بازفت، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) بیان کرد: حضرت فاطمه(س) سبک زندگی دارد که این سبک زندگی باید در لحظه لحظه زندگی امروز ما نیز حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جامعه امروز ماست، تصریح کرد: باید بکوشیم رفتار و منش و برخورد و در یک کلام سبک زندگی این بانوی بزرگ اسلام و نور دیدگان خاتم انبیاء در جامعه به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی به گفتمان‌هایی است که بر آن حاکم است، افزود: بدون این گفتمان‌ها انقلاب بی‌محتوا و کم ارزش است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به گفتمان استکبارستیزی بیان کرد: استکبارستیزی از متن قرآن و اسلام گرفته شده است، ما را پای سفره استکبارگران ننشانید و پای آن‌ها را به اسم تعامل، سازش و گفتمان به کشور باز نکنید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلاب با گفتمان مقاومت به مقصد می ‌رسد، خاطرنشان کرد: با گفتمان اقتدار به دنبال عزت بخشیدن به جامعه ایمانی باشید و به یقین کسانی که بخواهند با دیپلماسی ضعف‌گونه عزت جامعه را مخدوش کنند راه انقلاب را ادامه نمی ‌دهند.

وی با بیان اینکه تنها باید بر خدا توکل کنیم و به دشمن دل نبندیم، گفت: تنها یک گفتمان در کشور حاکم است، نظر دیگران نیز ارزشمند است اما تنها باید گفتمان ولایت در جامعه جاری و حاکم شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مفهوم گفتمان نرمش ‌قهرمانانه تصریح کرد: برخی از این واژه سوء‌ استفاده می‌ کنند، گفتمان نرمش‌قهرمانانه به این معنا است که با دشمن گفت و‌ گو کنیم و عزت خود را به رخ آنها بکشیم اما حتی یک سر سوزن کوتاه نیاییم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اهمیت گفتمان اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی از مسائل مهم کشور است که باید به آن عمل شود و نباید تنها شعار آن سر داده شود.

وی افزود: مسؤولان عزیزی که تلاش می ‌کنند اگر تلاش آن‌ها بر روی اقتصاد مقاومتی متمرکز شده بود اکنون رشد اقتصادی بیش از این بود، باید به درون توجه شود نه اینکه به بیرون دل ببندیم و نامش را تعامل بگذاریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه 38 سال از عمر انقلاب می ‌گذرد، گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای تقوا و رضوان الهی شکل گرفت، در طول این مدت با انواع فتنه‌ها، تحریم، تهدید و فریب‌کاری‌ها مواجه بودیم و امروز با شرکت در راهپیمایی به دنیا فهماندیم که اجازه نمی‌ دهیم به نظام آسیب وارد شود./202/9457/ب1

ارسال نظرات