۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۸۱۰۳۷
28 بهمن ماه؛

آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن در استان با شرکت بیش از ده هزار نفر خبر داد.
طرح ملی حفظ قرآن

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری طرح ملی حفظ قرآن از سوی اوقاف و امور خیریه لرستان در جهت تربیت حافظان قرآن بیان داشت: پس از برگزاری کلاس های آموزشی شرکت کنندگان در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه مرحله شفاهی این آزمون بهمن ماه جاری برگزار شد، افزود: پذیرفته شدگان در آزمون شفاهی در آزمون کتبی شرکت می کنند.

با بیان اینکه آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن 28 بهمن ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود ده هزار نفر در این آزمون شرکت کند.

وی یادآور شد: آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن در 11 رشته با محوریت جزء ۳۰، جزءهای ۳۰ و یک، جزء۳۰، یک و دو، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ و حفظ کل، حفظ یک رشته با ۳۰۰ موضوع، ۱۵۰ موضوع و ۱۲۰ موضوع برگزار میشود.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری طرح ملی حفظ قرآن و آزمون های آن در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری خاطرنشان کرد: مرحله کتبی این آزمون در همه شهرستان های استان، همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آمار بالای شرکت کنندگان دانشگاه پیام ‌نور و زندانهای لرستان در طرح ملی حفظ قرآن خاطرنشان کرد: آزمون های این طرح در این مکان ها با همکاری اوقاف استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده فراگیر شدن فرهنگ قرآنی در جامعه و ترویج فرهنگ قرآن را از اهداف مهم برگزاری طرح ملی حفظ قرآن عنوان کرد.     

گفتنی است، آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن با محوریت اوقاف و امور خیریه استان لرستان، روز جمعه 28 بهمن ماه جاری در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات