۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۸۰۱۰۴
فجر انقلاب؛

غرش بصیرانه مردم استان سمنان در سی و هشتمین بهار آزادی و ایمان

مردم استان سمنان پرشورتر و پرشمارتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یافتند و با غرش بصیرانه و گام‌های آگاهانه خود لرزه بر اندام استکبار جهانی انداختند.
راهپیمایی 22 بهمن دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از دامغان، همراه و همزبان با مردم غیور و آگاه جای جای ایران اسلامی مردم دیار شهیدان، عالمان و ادیبان، استان سمنان از غربی‌ترین نقطه در ایوانکی و آرادان تا شرقی‌ترین نقاط در کالپوش و میامی، از گرمسار و سمنان تا شاهرود و دامغان یکصدا و یک زبان در شهرها و روستاها به خیابان‌ها آمدند و ضمن گرامیداشت سی و هشتمین بهار آزادی و ایمان، همچون همیشه فریاد حمایت از اسلام و قرآن سردادند.

آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خلال راهپیمایی امروز مردم سمنان از میدان سعدی تا مصلی نماز جمعه، حضور امروز مردم همچون همیشه تاریخ باشکوه انقلاب تأثیرگذار و دشمن شکن خواند و گفت: مردم آگاه ما امروز پاسخ یاوه گویی‌ها و تهدیدهای ترامپ با حضور و فریادهای مرگ بر آمریکا خود دادند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دشمن بداند ملت ما این نظام و انقلاب را با دادن خون‌های بسیار به ثمر نشانده‌اند و ارزان آن را از دست نخواهند داد، تصریح کرد: سلطه گران جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام و ملت ایران آرزوی پوچ و باطل به زانو در آوردن ملت ما را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان نیز در حاشیه راهپیمایی بزرگ مردم شهیدپرور این شهرستان از میدان شهدا تا مصلی امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران پیام راهپیمایی بزرگ امروز مردم دیار ولایتمدار دامغان و جای جای ایران اسلامی را همگامی و همدلی و هم صدایی ملتی آگاه برای خرد کردن دندانهای یاوه گویان و قدم های متجاوزان دانست.

وی اضافه کرد: مردم ما آمده اند تا فریاد بزنند که پس از سی و هشت سال نه تنها آرمان های انقلابشان از استکبار ستیزی و صهیونیسم ستیزی تا یاری آزادگان و محرومان و مسلمانان جهان نه تنها رنگ نباخته بلکه امروز هر جوان ایرانی هر مرد و زن ایرانی یک مجاهد آگاه انقلابی و مدافعی برای حریم اسلام و ولایت است.

امام جمعه دامغان اتحاد را بزرگترین سلاح ملت بزرگ ایران در برابر فشارها و دسیسه های رنگارنگ دشمنان دانست و گفت: اگر امروز غرش موشک های ایرانی هراس به دل دشمنان افکنده و امید در دل دوستان ایران اسلامی و مسلمانان جهان ایجاد کرده همه در یک اصل خلاصه می شود و آن وحدت آمیخته به ولایتمداری ملتی است که همواره برای دفاع از دین و میهن و ارزش هایشان از جان و مال خود گذشته‌اند./202/977/ب1

ارسال نظرات