۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۸۰۰۰۰
آیت الله عالمی:

حضور در صحنه و پشتیبانی مردم از انقلاب فریضه سیاسی است

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که حضور در صحنه و پشتیبانی مردم از انقلاب فریضه سیاسی است، گفت: اتحاد مردم در حمایت از انقلاب حتما فرصت ها را از دشمن می گیرد.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: حضور مردم در صحنه برای انقلاب و برای نظام یک ضرورت همیشگی است یعنی در هر شرایطی مردم برای این که به دنیا اعلام کنند که پشت این نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: دستاورد زحمات و تلاش هایی که نسل های قبلی انجام داده اند یک گوهر گران بها به نام انقلاب است، این گوهر گران بها را باید پاسداری و مراقبت کرد، این گوهر با ارزش با حضور مردم در صحنه حفظ می شود، و الا هر خناس و دشمنی در آن طمع می کند.

آیت الله عالمی با بیان این که اگر دشمن روزنه ای برای آسیب پیدا کند از همانجا وارد می شود، اظهار داشت: به هم پیوستگی و اتحاد مردم پشت انقلاب حتما فرصت ها را از دشمن می گیرد و دشمن نمی تواند به انقلاب آسیبی بزند.

وی ادامه داد: حضور و پشیبانی مردم از انقلاب یک فریضه سیاسی است که باید مورد توجه همه باشد، ملت شنیدند که دشمن گرگ دندان تیز کرده چگونه ما را تهدید می کند، جواب این تهدید را باید حضور مردم در صحنه و کوبیدن مشتی در دهان دشمن داد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال باید دشمن را مأیوس کند، ابراز داشت: دشمن باید بداند که نمی تواند از لفاظی ها  و تهدید ها نتیجه بگیرد چون مردم و رهبر و مدیران نظام عقب  نشینی نمی کنند.

وی عنوان کرد: هدفی که حضرت امام ترسیم کردند برای استقلال و عزت کامل کشور و آزادی سرزمین های اسلامی از زیر یوغ دشمنان همچنان ادامه پیدا می کند، نباید به دشمن فرصت عرض اندام داده شود./1323/

ارسال نظرات