۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۷۱۸
عضوکميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:

مردم ایران در 22 بهمن رسالت خود را انجام می دهند

ساداتي نژاد با اشاره به اينكه حضور مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن حضور باشكوهي خواهد بود، گفت: ملت ما هميشه حضور درراهپيمايي 22 بهمن وظيفه و رسالت خودشان را مي‌دانند و خود جوش در ميدان هستند و خواهند بود.
راهپيمايي 22 بهمن

سيد جواد ساداتي نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تبريك ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، 22 بهمن امسال را يك پاسخ كوبنده به اظهارات ناشيانه آمريكا دانست و گفت: 22 بهمن مشت محكمي به دهان رييس جمهور تاره كار آمريكا است.

وي افزود: راهپيمايي 22 بهمن امسال را متفاوت تر از سال هاي گذشته دانست و افزود: حضور ميليوني ملت ايران در راهپيمايي 22 امسال مي تواند پاسخ  كوبنده و قاطعانه اي به ياوه گويي‌هاي رييس جمهور تازه كار و ناشي آمريكا باشد.

نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: دونالد ترامپ رييس جمهور تازه كار و ناشي آمريكا، آدمي است كه فقط با دنياي پول سر و كار داشته است و هنوز الفباي سياست را نيز آموزش نديده است.  

ساداتي نژاد، حضور مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن را نمايش اقتدار مردم و نظام اسلامي ايران در جهان دانست و  اظهار داشت: ملت ما هميشه حضور درراهپيمايي 22 بهمن وظيفه و رسالت خودشان را مي‌دانند و خود جوش در ميدان هستند و خواهند بود.

نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: 22 بهمن امسال نيز حضور مردم، حضور فوق العاده چشمگيرتر از سال هاي قبل خواهد بود و اين حضور را مردم ما نوعي ثواب و عبادت و نهي از منكر مي دانند.

ساداتي نژاد با اشاره به اينكه حضور مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن حضور باشكوهي خواهد بود، خاطرنشان كرد: به نظرم ترامپ بعد از 22 بهمن به گونه اي ديگر صحبت خواهد كرد./1307/303/ب1

ارسال نظرات