۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۶۷۷
نماينده مردم كاشان در مجلس:

انقلاب اسلامي‌ امانتی الهی است

نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي گفت: انقلاب اسلامي‌که به عنوان امانت به ما رسيده است حاصل جانبازي و ايثارگري افرادي است که جانشان را در راه به بار نشستن انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس، نثار كردند.
سيد جواد سادتي نژاد سيد جواد سادتي نژاد جشن پيروزي انقلاب اسلامي م

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سيد جواد ساداتي نژاد،‌ چهارشنبه شب در جشن پيروزي انقلاب اسلامي مجمع يادگاران ماندگار، پيشكسوتان سپاه كاشان و آران و بيدگل كه در سالن علامه فيض دانشگاه كاشان برگزار شد، گفت: حضور پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت در 8 سال دفاع مقدس امروز در جامعه براي ما ذي قيمت است.

وي از صبر و فداکاري خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و جانبازان به ويژه همسران جانبازان و خانواده آنها تجليل کرد و ثواب همسران جانبازان را در ايثار و فداکاري جانبازان و ايثارگران نزد خداوند محفوظ دانست.

ساداتي نژاد در ادامه يادآور شد: انقلاب اسلامي‌ که به عنوان امانت به ما رسيده است حاصل جانبازي و ايثارگري افرادي است که جانشان را در راه به بار نشستن انقلاب اسلامي و  همچنين در هشت سال دفاع مقدس  نثار كردند.  

وي افزود: نقشه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي از همان ابتداي پيروزي انقلاب تا به امروز ادامه داشته و دشمن در اين سالها هر اقدامي توانسته انجام داده اما نتوانسته کوچک‌ترين صدمه‌اي به انقلاب اسلامي وارد کند.

ساداتي نژاد تحميل جنگ هشت ساله به ايران از سوی عراق به دستور استکبار جهاني، تحريم‌هاي اقتصادي و فتنه سال 88 را از جمله توطئه‌هاي دشمن براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ذکر و خاطرنشان کرد: امروز دشمن براي ضربه زدن به نظام جمهوري دست به هر اقدامي مي زند.

به گفته وي، پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي امروز در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي و اقتصادي و به ويژه در زمينه علمي سبب شده تا ايران در جهان به عنوان يک قدرت بزرگ مطرح باشد.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: اين افتخار بزرگي براي ملت بزرگ ايران است که جوانان انقلابي کشورهاي مصر، يمن، بحرين و ساير کشورهاي اسلامي جمهوري اسلامي را به عنوان الگوي خود معرفي مي‌کنند.

ساداتي نژاد همچنين در ادامه جشن‌هاي امسال دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامي را به دليل موقعيت حساس جمهوري اسلامي متفاوت از سال‌هاي گذشته دانست و نقطه پاياني جشن‌هاي دهه فجر امسال را حضور همگاني مردم ايران اسلامي در راهپيمايي روز 22 بهمن اعلام کرد./1307/202/ب2

ارسال نظرات