۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۴۵۵
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

ترویج سبک زندگی اسلامی سدی در برابر جنگ نرم دشمنان است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان جنگ نرم را حربه اصلی دشمن برای ضربه زدن به باورها و ارزشهای دینی جامعه عنوان کرد و گفت: ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی راه مقابله با هجمه های دشمن در جنگ نرم است.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارس خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی افزایش جمعیت که در شهرستان کوهدشت برگزار شد، گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها بین اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان، بیان داشت: بصیرت افزایی و مقابله با آسیبهای اجتماعی از اهداف مهم برگزاری این دوره ها است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان جنگ نرم را حربه اصلی دشمن برای ضربه زدن به کانون خانواده ها عنوان کرد و یادآور شد: در سایه برگزاری دوره های آموزشی و انتقال ارزشها به جامعه به ویژه بین نسل جوان می توان از کیان خانواده حراست کرد.

حجت الاسلام موسوی گفت: کارگاه های آموزشی با محوریت حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی، افزایش جمعیت، فضای مجازی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی جوانان و دیگر موضوعات اجتماعی بین اعضای کانونهای مساجد برگزار می شوند.

وی با اشاره به هجمه های دشمن و تلاش غرب برای ضربه زدن به باور، فرهنگ و اعتقادات جوانان، اظهار داشت: دشمن با استفاده از ظرفیت ماهواره، رسانه و فضای مجازی و دیگر ابزارهای فرهنگی در پی ترویج سبک زندگی غربی است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی و تبیین و ترویج ارزشها راه مقابله با هجمه های فرهنگی و خنثی سازی آسیب های اجتماعی است.

وی بصیرت افزایی و آگاه سازی مردم جامعه به ویژه نسل جوان در برابر هجمه های دشمن مهم ترین عامل در جهت مقابله با آسیبهای اجتماعی و جلوگیری از گسترش هجمه های فرهنگی است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: در جهت نهادینه سازی فرهنگ دینی و مقابله با آسیبهای اجتماعی نهادهای دینی، فرهنگی و اجرایی با همکاری و تعامل بیشتر باید در جهت اجرای برنامه های فرهنگی گام بردارند./9459/202/ب2

ارسال نظرات