۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۴۷۹۳۷۱
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:

دانش آموزان افسران جنگ نرم هستند

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه دانش آموزان افسران جنگ نرم امروز هستند، گفت: فتح میدان های علمی و فرهنگی به مراتب سخت تر از میدان های نبرد است و باید از هم اکنون خودسازی های لازم صورت گیرد.
حجت الاسلام علی اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی عصر امروز در گردهمایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کرمانشاه که در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه یکی از بهترین دوران، دوران دانش آموزی و دانشجویی است، گفت: نوجوانان و جوانان ما باید آگاه باشند که فرصت این ایام را به سادگی از دست ندهند و آن را ارزان فروش نکنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، انقلاب اسلامی ایران را تجدید پیمان دوباره مردم با اسلام، اهل بیت و اولیای خدا دانست و اظهار کرد: ملت ایران در طول سالهایی که از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته است بر سر پیمان خود همچنان وفادار مانده‌اند و علیرغم تمام مشکلات و سختی هایی که طی این سالها تحمل کردند، دست از آرمانهای خود برنداشتند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که دانش آموزان را افسران جنگ نرم نامیده بود، گفت: ما در زمان جنگ تحمیلی 36 هزار دانش آموز شهید داشتیم و این نشان از بصیرت این قشر از جامعه دارد و امروز هم دانش آموزان کشور افسران جنگ نرم ما با دشمن هستند، برای این نبرد خودسازی پله اول است و دانش آموزان باید از هم اکنون خودسازی در تمام زمینه های فکری، جسمی و اخلاقی را شروع کنند تا بتوانند خود را برای رویارویی و رقابت دشوار آینده آماده کنند.

این مسؤول به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و افزود: اوضاع امروز آمریکا بعنوان دشمن درجه یک انقلاب و ملت ایران را می‌توان در صحبت های دو کاندیدای ریاست جمهوری این کشور متوجه شد و عملا این انتخابات چهره واقعی آمریکا و فسادها و اوضاع بحرانی آن را به مردم جهان نشان داد.

 حجت الاسلام حاج علی اکبری در پایان عنوان داشت: محبوبیت ایران در بین جهانیان روزبه‌روز بیشتر و انزجار از آمریکا نیز روز به روز بیشتر می‌شود./202/967/ب1

ارسال نظرات