۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۷۹۳۵۶
آیت الله نعیم آبادی:

استکبارجهانی به دنبال ناامید کردن مردم ما از انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار با همه توان به دنبال ناامید کردن مردم ما از انقلاب اسلامی و آینده کشور است.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در شاهرود، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر امروز در یادواره معلم شهید سیدکاظم موسوی و ۱۸ شهید دانش آموز شهرستان میامی در مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران متوجه ذات پلید دولت های استکباری و به ویژه آمریکا شدند و همین مهم موجب شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران شد، بیان داشت: امام خمینی (ره) بااندیشه های نابش موجب آگاهی دادن به مردم شد و مردم هم با پیروی از ولایت فقیه به پیروزی های بزرگ دست یافتند.

وی با تاکید بر اینکه استکبارجهانی باتمام ابزارها به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب است، عنوان کرد: دشمنان باید بدانند مردم ایران را با تمام دسیسه ها نمی توانند از انقلابشان جدا کنند، جنایت های آمریکایی ها بر هیچکس پوشیده نیست و بسیار واضح است این کشور در جنگ های سوریه، یمن و عراق نقش اصلی را ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از جوانان خواست دشمن شناس باشند و بدون مطالعه سخن نگویند و با اشاره به توطئه های آمریکا بر علیه ایران افزود: شیطنت ذات و طبیعت آمریکا است و ما نباید گول این شیطنت ها را بخوریم.

آیت الله نعیم آبادی از ایجاد چهار هزار و ۵۰۰ اتاق فکر در جهان بااستفاده از نخبگان، اقتصاد دانان و جامعه شناسان برای انزوای ایران اسلامی در جهان خبر داد و گفت: اما امروز شاهد محبوبیت نظام مقدس جمهور اسلامی در بین ملت آزادی خواه جهان هستیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا هم تجلیل از آنان است و هم باعث می شود مردم ادامه دهنده راه آنها باشند./101/977/ب1

ارسال نظرات