۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۷۸۹۹۳
آيت‌الله ایمانی:

لباس مدیریت برای برخی مدیران گشاد است

امام جمعه شیراز گفت: لباس مدیریت برای برخی از مدیران ما گشاد است و باید این لباس را بیرون بیاورند و به دنبال کار خود و کاری که می‌توانند انجام دهند، بروند.
آيت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی مستقر در شیراز به مناسبت 19 بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی با اشاره به حواشی به وجود آمده در مراسم پایتختی جوانان جهان اسلام گفت: من صحنه‌هایی را می‌بینم که خیلی غصه‌دار و نگران می‌شوم، شهدا جان‌فشانی کردند و فلان مدیر در شیراز، مسؤولیت برگزاری یک جلسه را عهده‌دار می‌شود و آبروی دینی شهر شیراز را برای منافع حیوانی و نامشروعی که احساس می‌کنند در این قضایا برایشان وجود دارد، می‌برد.

وی در ادامه افزود: جوانانی که به شیراز می‌آیند و شیراز را برای پایتختی خودشان انتخاب می‌کنند آمده‌اند که از معنویت انقلاب استفاده کنند و الا اگر می‌خواستند از حرکات رقص و تار و تنبور بهره‌مند و با آن اسلام را بشناسند که در استانبول خیلی بیش‌تر این‌ها موجود بود.

آيت‌الله ایمانی اظهار داشت: این جوانان به ایران اسلامی آمده‌اند تا جوانان نخبه ایرانی را بشناسد، من نمی‌دانم این مدیر در چه فضایی سیر می‌کند و به چه چیزی فکر می‌کند که به جای آن‌ کارها، پرچم کشورها را به دست ده نخبه جوان شیرازی و فارسی که در المپیادها و جشنواره‌ها و ورزش صاحب مدال شده‌اند، بدهد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید زن به روی صحنه بیاید، اشکالی ندارد پرچم را به دست سارای جوانمردی بدهید که در عین معلولیت دو مدال طلا می‌آورد یا پرچم را به دست ورزشکاران صاحب مدال طلا بدهید یا جوانان مخترع را معرفی کنید و یا شهدای بزرگ مثل عباس دوران را به جوانان دنیای اسلام معرفی کنید.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: دنیای اسلام به دنبال شناختن این‌ها است و برای شناخت این‌ کارها به اینجا آمده است و الا اگر می‌خواست تار و تنبور و سورنا بزند در استانبول و کشورهای خودشان فراوان بود و نیازی نبود به اینجا بیاید و شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران این مسائل را درک نمی‌کنند، مگر این‌ها وارث خون شهدا نیستند، اگر عباس دوران به شهادت نرسیده بود، این مدیران می‌توانستند این کارها را انجام دهند، برخی از مدیران ما راه را گم کرده‌اند.

آیت‌الله ایمانی ادامه داد: لباس مدیریت برای برخی از مدیران ما گشاد است و باید این لباس را بیرون بیاورند و به دنبال کار خود بروند، دنبال کاری که می‌توانند انجام دهند، این‌ها کوتوله هستند.

وی یادآور شد: شیراز حرم سوم اهل‌بیت است و رهبر معظم انقلاب شیراز را سومین حرم اهل‌بیت می‌دانند، چه اتفاقی افتاده است که در سومین حرم اهل‌بیت این‌ها می‌آیند دختران مردم را لباس‌های کذایی می‌پوشانند، آرایش می‌دهند و به روی صحنه می‌آورند و بعد هم ساز و دهل و سورنا می‌نوازند.

آیت‌الله ایمانی بیان داشت: در اسلام موسیقی سنتی مورد قبول است، مارش نظامی یک نوع موسیقی است، کسی مخالف موسیقی سنتی و حلال نیست اما اسلام هیچ وقت به آن موسیقی که مرد و زن را که مختلط هستند به رقص می‌آورد اجازه نداده است.

وی در پایان گفت: چه شده است، چطوری ما داریم این مسائل را فراموش می‌کنیم و از یاد می‌بریم که انقلاب ما با خون چه کسانی به وجود آمده و حفظ شده است./202/919/ب1

ارسال نظرات