۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۸۹۷۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

اتحاد ملت‌های اسلامی رمز غلبه بر استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تا زمانی که اتحاد حفظ شود بر توطئه های آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانان آن به ویژه آل سعود خبیث پیروز خواهیم شد.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌های فضاسازی و خدمات شهری، مساجد، قرآن، هیأت مذهبی و فرهنگی و هنری استان که در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: این جلسه بسیار با شکوه و با عظمت است و از همه حاضران و دست اندرکاران سپاسگزاریم.

آیت الله موسوی جزایری از کمیته های هیأت مذهبی و تشکل دینی به دعوت از تبلیغات اسلامی، کمیته مساجد، فرهنگی و هنری به دعوت از اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان، فضا سازی شهری اهواز به دعوت از استانداری و شهرداری به پاس تلاش در برگزاری مراسم های دهه فجر تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به این که جلسه امروز تجدید بیعت با رهبرانقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: در سال 57 در سایه وحدت همه آرام آرام نسیم وحدت بخش الهی بر فضای جامعه وزید و ابواب رحمت به روی کشور گشوده شد؛ تقدس در این وحدت به سبب زیر پرچم علی بن ابیطالب(ع) بودن است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروزه پرچم ولایت امیرالمؤمنین(ع) به رهبری فرزندش امام زمان(عج) برافراشته است و رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران آن را هدایت می کند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: خداوند را به پاس این که زعمای دینی، مراجع و علمای بلاد، شخصیت های علمی و دانشگاهی و حوزوی، کارکنان ادارات و اقشار گوناگون و کسبه، عشایر و شیوخ حماسه آفرین در زیر پرچم ولایت امیرالؤمنین(ع) هستند، سپاسگزاریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام علی(ع) مقتدا و محور ما است و به افتخار ایشان در همه صحنه ها حضور پیدا می کنیم و به پیروزی در آینده مطمئن هستیم، افزود: تا زمانی که اتحاد حفظ شود بر توطئه های آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانان آن به ویژه آل سعود خبیث که رهبرمعظم انقلاب فرمودند وهابیت خبیث، پیروز خواهیم شد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که عراق، سوریه، بحرین، یمن و دیگر کشورها در کنار ایران اسلامی هستند تا سهمی از ولایت علی بن ابیطالب(ع) را ایفا کنند و این ناشی از محبت حضرت در قلوب آنها است، گفت: وجود این محبت در میان مردم یمن سبب شده که عربستان سعودی کم عقل با دستور رژیم اشغالگر قدس این کشور را مورد بمباران خود قرار دهد./202/9453/ب1

ارسال نظرات