۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۸۴۱۳
آيت الله نمازي:

دشمنان اسلام و نظام اسلامی هيچكدام اهل منطق نيستند

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: دشمنان اسلام و نظام هيچكدام اهل منطق نيستند و هركجا با آنها مقابله شود كوتاه آمده و تسليم مي‌شوند.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي ظهر امروز در ديدار فرماندهان و گروه پدافند 840 موشكي شهيد كبريايي نزاجا، با اشاره به فرو پاشي حكومت هاي ظالم دنيا و پيروزي جبهه حق بر باطل، گفت: در شرايط حساس امروز منطقه و جهان، اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران بايد روز به روز در حال افزايش باشد.

وي افزود: دشمنان اسلام و ايران همه امكانات و تجهيزات پيشرفته و جنگ افزارهاي مدرن را در اختيار دارند اما از اينكه جمهوري اسلامي ايران از توانمندي موشك هاي بالستيك برخوردار است تحمل ندارند و عصباني هستند و نمي توانند بپذيرند جمهوري اسلامي ايران مجهز به موشك بالستيك است و اين در حالي است كه خود آنها به سلاح هاي كشتار جمعي هسته اي دسترسي دارند.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه اين حق قانوني و حق مسلم هر ملتي است كه بتواند از خودش دفاع كند، اظهار داشت: تجهيزات نظامي جمهوري اسلامي براي جنگ با ديگر كشور ها نيست بلكه براي  دفاع از خود در برابر هر متجاوزي است.

وي با اشاره به اينكه مديران و رهبران جامعه بايد افكار عمومي جامعه را به سمت و سويي هدايت كنند تا بدانيم ما كي بوديم، الان كي هستيم و در آينده كجا هستيم و به كجا مي خواهيم برويم، گفت: بايد دائما در حال تقويت بنيه فكري، فرهنگي، اجتماعي و سياسي به ويژه بنيه نظامي خود باشيم.

نماينده ولي فقيه در كاشان تأكيد كرد: دشمنان اسلام و نظام هيچكدام اهل منطق نيستند و هر كجا با آنها مقابله شود كوتاه آمده و تسليم مي‌شوند.

آيت الله نمازي با اشاره به اين تهديد رهبر معظم انقلاب به آمريكا و اسرائيل كه اگر دست از پا خطا كنيد طي دو ساعت تل آويو و حيفا نخواهند بود و اسرائيل را تبديل به تلي از خاك خواهيم كرد، گفت: اين تهديد از سوي فرمانده كل قواي جمهوري اسلامي ايران است كه هم از توان رزمي اسرائيل و هم از اقتدار نظامي جمهوري اسلامي ايران آگاه است.

آيت الله نمازي ادامه داد: بعد از اين تهديد رهبري، روزنامه ها نوشتند، حزب الله لبنان 2 هزار موشك در حال آماده شليك به اسرائيل را در اختيار دارد، بنابراين جمهوري اسلامي بايد مقتدر باشد چرا كه دشمنان اسلام موعظه پذير و نصيحت پذير نيستند.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران در چنين شرايط حساسي در منطقه و جهان، دائما بايد در حال آموزش و تقويت و تجهيز توليد سلاح هاي پيشرفته براي افزايش توان و ظرفيت اقتدار نظامي خود باشد.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين جوانان كشور را سرمايه و اميد كشور و رهبر معظم انقلاب اسلامي و ملتهاي جهان خواند و بيان داشت: دنيا براي اسلام به ويژه جمهوري اسلامي ايران حساب ويژه اي باز كرده است، چرا كه دشمنان اسلام و ايران هيچ دولتي را از جمله عربستان، افغانستان و پاكستان و كشورهاي ديگر را به رسميت نمي شناسند.

آيت الله نمازي يادآور شد: اگر كشورهاي افغانستان و پاكستان و ديگر كشورها امروز مختصر اقتداري پيدا كرده اند به واسطه الگوبرداري از جمهوري اسلامي ايران است كه اين كشورها بيدار شدند و براساس پيام رهبر معظم انقلاب به جوانان آمريكا و اروپا و تظاهرات و اعتراضات در آمريكا و اروپا خيزش در جهان غرب شروع است و اين امر بيانگر اين است كه آينده جهان از آن ملتها و اسلام و انقلاب اسلامي است.

نماينده ولي فقيه در كاشان يادآور شد: هر چند دشمن مشكلاتي را به وجود آورده است، اما نهايتا در پايان پيروزي با جبهه حق و اسلام و شكست از آن جبهه كفر است./1307/202/ب2

ارسال نظرات