۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۷۸۳۵۴
همزمان با دهه مبارک فجر؛

پایگاه بسیج مدرسه علمیه امام کاظم پردیسان افتتاح شد

پایگاه بسیج عمار طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان با نام پایگاه«عمار»، با حضور فرمانده تیپ امام صادق(ع) افتتاح شد.
حجت الاسلام طیبی‌فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان افتتاح شد.

حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ امام صادق(ع) در این مراسم با اشاره به اهمیت تفکر بسیج در پیشبرد آرمان های انقلاب، یادآور شد: بیش از 70 پایگاه مقاومت در سطح شهر قم وجود دارد که هرکدام از آنها با توجه به وظایف و ویژگی های خود، درحال فعالیت هستند.

وی افزود: بسیج بدون وابستگی به هیچ حزب، باند و گروه سیاسی و زیر پرچم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای، به کار خود ادامه می دهد و آنچه فرماندهی کل قوا بیان می کند، توسط بسیج اجرایی می شود.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) تصریح کرد: رهبری بارها عنوان کرده اند که دشمن برای مقابله با نظام اسلامی جبهه تشکیل داده است و ما هم باید برای مقابله با آنها، جبهه متحدی از نیروهای انقلابی که آرمان های نظام و انقلاب را قبول دارند، تشکیل دهیم.

حجت الاسلام طیبی فر حضور در همه عرصه ها را از افتخارات بسیج دانست و خاطرنشان کرد: هرجا که جبهه انقلابی جمع شده است و نیاز به حضور است، بسیج در صحنه حاضر بوده و جزئی از جبهه انقلابی و ولایتمدار است و بدون هیچ بحث حزبی و گروهی، فرامین رهبری را اجرا می کند.

وی تأکید کرد: همه طلاب بسیجی هستند و در واقع ذات طلبه ها بسیجی است و اگر طلبه ای بسیجی نباشد، باید به طلبه بودنش شک کرد، چرا که طلبه ها آرمان و اهداف دین و انقلاب را دنبال می کنند و این به معنای داشتن تفکر بسیجی و حرکت در خط بسیج است./872/پ202/ج

ارسال نظرات