۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۷۷۴۷۲
امام جمعه برازجان:

ترک امر به معروف و نهی از منکر از آفات انقلاب اسلامی است

امام جمعه برازجان گفت: ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغات زودرس انتخاباتی از آفات انقلاب اسلامی است.
حجت السلام مصلح امام جمعه برازجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسن مصلح امروز در مراسم سالروز 12 بهمن با تبریک و گرامیداشت دهه مبارکه فجر در جمع مردم برازجان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خود با توکل به خدا و با سلاح ایمان و تقوا در میدان حضور پیدا کردند و انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه هنده راه امام راحل است گفت: پس از ارتحال رهبر کبیر انقلاب در پایان دهه اول پیروزی مردم ایران بر نظام ستم‌شاهی پهلوی، مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای رهبریت نظام را به عهده گرفت که هر سال شاهد ارتقای سطح جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف در منطقه و جهان هستیم.

وی به آفات انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: فراموش کردن ایام انقلاب اسلامی و دستاورهای انقلاب، تحریف تاریخ و پوشاندن جنایات پهلوی، تخریب شخصیت امام و تحریف مواضع امام، فراموشی اهداف و آرمان ها و شعارها، تحریف ماهیت انقلاب سلامی از جمله آفات است.

امام جمعه برازجان فراموشی عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی، نفوذ فرصت طلبان و نااهلان و فتنه گران، یاس مردم از نظام با سیاه نمایی دوران گذشته، بی تفاوت شدن مردم نسبت به انقلاب و خروج منتقدان و دلسوزان با برچسب ها را از دیگر آفات انقلاب اسلامی ذکر کرد.

حجت الاسام مصلح ارتجاع و بازگشت به ارزش های طاغوتی را از دیگر آفات انقلاب برشمرد و ابراز داشت: ترویج بی حجابی و موسیقی های مطرب و تهاجم فرهنگی، خود کم بینی و خود باختگی مسؤولان و عقب روی در مقابل دشمنان و پیشروی تدریجی دشمن، ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغات زود رس انتخاباتی از دیگر آفات است./204/833/ب1

ارسال نظرات